کد مطلب: 51869
 
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
بسیج کارمندی سنگربان آرمان های انقلاب است
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: قشر بسیج کارمندی سنگربانان و حافظان آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ مسعود پناهی در همایش قشر بسیج کارمندان در زاهدان اظهار داشت: کارمندان بسیجی با فعالیت و حضور در تمام عرصه ها مانع تحقق نقشه های پلید دشمنان شوند.
وی افزود: کارمندان بسیجی با الگو پذیری از شهدا و عمل به وصیت نامه آنان دژ مستحکمی در مقابل دسیسه ها و ترفندهای دشمنان ایجاد کرده و همواره با هوشیاری و بصیرت بالا در مسیر اهداف نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت می کنند.
وی گفت: قشر بسیج کارمندی سنگربانان و حافظان آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری موجبات تحقق این مهم را فراهم کنند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه های مهم رهبر فرزانه انقلاب است و کارمندان بسیجی باید در راستای اجرایی شدن منویات ایشان گام بردارند.
پناهی ادامه داد: کارمندان بسیجی به عنوان افراد تاثیرگذار در جامعه باید با تکریم ارباب رجوع رسالت و ماموریت های خود را به درستی انجام دهند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark