کد مطلب: 61845
 
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:
دستگیری سارقان با ۵۰ فقره کشف سرقت قطعات خودرو در زاهدان
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سارقان قطعات داخلی خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، مرتضی جوکار بیان کرد: در پی وقوع سرقت قطعات داخلی خودرو در شهرستان زاهدان پیگیری موضوع در جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات گسترده مأموران پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودرو سواری پراید به‌صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو می‌کنند.

جوکار تصریح کرد: با تشکیل تیم ویژه و بررسی‌های صورت‌گرفته از محل وقوع سرقت‌ها و جمع‌آوری مستندات دراین‌خصوص متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر و خودرو به‌کاررفته در سرقت‌ها نیز توقیف و در بازرسی از محل مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه قطعات داخل خودرو نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان به ۵۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو اعتراف کردند که پس از سرقت، اموال را با قیمت پایین به یک شخص مال‌خر می‌فروختند.

جوکار با اشاره به شناسایی و دستگیری مال‌خر اموال مسروقه و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: تاکنون تعدادی از شکات این پرونده اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark