کد مطلب: 53070
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با زاهدانه مطرح کرد
به هلاکت رسیدن عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان ناجا درجنوب شرق/ از کمین موفقیت آمیز نیروی انتظامی تا کشف 171 تیرجنگی کلاش در زاهدان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به هلاکت رسیدن بزرگترین شرور و تروریست مسلح در زاهدان خبر داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
 
سردار حسین رحیمی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به دستگیری و هلاکت بزرگترین شرور مسلح در شهرستان زاهدان اظهار داشت: شب گذشته طی اقدام اطلاعاتی ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از طریق منابع خبری از تردد شرور منطقه به نام "امان الله" معروف به "ملنگ نهتانی" از مسیر "گرافه و تل سیاه" مطلع شدند.
وی با اشاره به اعزام تیم های ویژه عملیاتی از یگان تکاوری 105 نصرت آباد با محوریت فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان به محل مورد نظر گفت: پس از گشت‌زنی در مسیرهای فرعی و منتهی به روستاهای اطراف، ماموران پلیس در اجرای طرح کمین به یک دستگاه خودروی تویوتا که با سرعت زیاد در حرکت بود مظنون شدند.
این مقام انتظامی در تکمیل مطلب فوق ادامه داد: در این عملیات ماموران پلیس با استفاده از علائم هشدار دهنده، دستور ایست صادر کرده اما راننده خودرو بدون اعتنا به این هشداراقدام به تیراندازی کرده که در پی آن با آتش کوبنده ماموران مواجه شدند.
فرمانده انتظامی در ادامه از به هلاکت رسیدن "امان الله" و دستگیری همراه وی به نام "نعمت الله" خبر داد و افزود: دو قبضه اسلحه کلاش، 8 تیغه خشاب، 171 تیرجنگی کلاش، یک دستگاه دوربین شکاری حرفه‌ای، یک جفت پلاک جعلی و سه دستگاه موبایل در بازرسی از این خودرو کشف شد.
سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه "امان الله" معروف به "ملنگ نهتانی" بزرگترین شرور و تروریست مسلح معروف زاهدان بود، تصریح کرد: این شرور تحت عنوان "سرهنگ" از سال 1365 اقدام به شرارت، ربایش، گروگان‌گیری کرده و عامل شهادت و اسارت 75 نفر از کارکنان خدوم ناجا (ژاندارمری، کمیته انقلاب اسلامی) و سپاه پاسداران بوده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark