کد مطلب: 38160
 
راه‌‌اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه‌های شجره طيبه صالحين در ادارات كشور
مسئول سازمان بسيج كارمندان كشور از راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه‌های شجره طيبه صالحين در ادارات كشور خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۹
راه‌‌اندازی بانک جامع اطلاعاتی حلقه‌های شجره طيبه صالحين در ادارات كشور
 
به گزارش زاهدانه ،سردار سيدصادق ناوندی با اشاره به پيروزی مردم مظلوم غزه و فلسطين بر رژيم كودک‌كش صهيونيستی، اظهار داشت: بانک جامع اطلاعاتی حلقه‌های شجره طيبه صالحين در راستای كيفی‌سازی حلقه‌های صالحین و تحقق شبكه‌سازی واقعی نظام تربيتی صالحين، طراحی و راه اندازی خواهد شد.
 
وی افزود: این بانک جامع اطلاعاتی از مشخصات کامل سرگروه‌ها، مربیان، توانمندی و تخصص آن‌ها، تحصیلات، جنسیت و سایر پارامترهای آماری برخوردار خواهد بود.
 
سردار ناوندی با اشاره به خلاء فقدان چشم انداز بسیج کارمندان کشور گفت: تبیین چشم‌انداز بسیج کارمندان کشور بسیار حائز اهمیت است.
 
رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: چشم‌انداز بسیج کارمندان کشور باید با استفاده از تدابیر و فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص این سازمان و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری که در سال ۸۹ توسط ایشان به صورت ۲۶ بند بعنوان سیاست‌های نظام اداری به سران قوا ابلاغ کرده‌اند و همچنین با ادبیات چشم‌انداز سازمان بسیج مستضعفین که مصوب مقام معظم رهبری است، تبیین شود.
 
وی افزود: تعداد بسیجیان کارمند و درصد آن نسبت به جامعه هدف، تعداد حلقه‌های صالحین، اعم از حلقه‌های صالحین مورد انتظار و حلقه‌های صالحین موجود و تشکیل شده، سلامت اداری با استفاده از آمار و تخلفات کارکنان دولت، میزان رضایت عمومی مردم از نظام اداری، صرفه جویی‌ها و میزان کاهش بودجه‌هایی که در سیستم اداری ایجاد می‌شود از مهم‌ترین موضوعات چشم‌انداز بسیج کارمندان کشور است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور، میزان مشارکت کارمندان بسیجی در اردوهای جهادی، امر به معروف و نهی از منکر و میزان به‌کارگیری بسیجیان در بخش‌های مدیریتی کشور را از دیگر موضوعات چشم انداز بسیج کارمندان دانست و خاطر نشان کرد: در کارگروهی که این چشم‌انداز بررسی و تحلیل خواهد شد، باید یک چشم انداز متناسب با وضعیت فعلی کشور طراحی و تبیین شود که به تصویب مقامات ذی‌ربط نیز برسد تا اقدامات بعدی سازمان بر مبنای این چشم‌انداز انجام شود.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark