کد مطلب: 57580
 
در دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بسیجیان مطرح شد؛
بسیج موتور پیشران انقلاب اسلامیست/ بسیجی اهل بینش و بصیرت است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین ویژگی بسیج که نشات گرفته از لطف الهی و براساس تقواست، اهل بینش و بصیرت بودن بسیج است و به این جهت می تواند در فتنه ها با معیار ولی الهی مسیر درست را انتخاب کند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار با فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بسیجیان و با تبریک هفته بسیج بیان کرد: تشکیل بسیج یک عمل صالح از عبد صالح بود، عمل صالحی که سبب رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی است و به تعبیر امام (ره) اگر انقلاب را یک شجره طیبه بدانیم، بسیج موتور پیشران و قدرت بالابرنده انقلاب اسلامی است.

امام جمعه زاهدان افزود: آن چیزی که تفکر بسیج و از شاخصه های بسیجیان ماست و سبب این توانمندی می شود، همان جنبه خدایی،تقوا و الهی بودن بسیج است و این بجز اراده پروردگار نیست و مردم ما با تمام مشکلات و کمبود ها بارها نقش این اراده الهی را تجربه کرده اند.

وی ادامه داد:تعبیر این جمله حضرت امام(ره) یعنی فرماندهی خداوند برای یک لشکر مخلص است و انگیزه خداییست و بسیج گوش به فرمان خدا و ولی خداست چراکه بسیج انگیزه اش الهی و هدفش خداییست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدایت و عنایت الهی شامل حال این لشکر شده و درواقع مهمترین ویژگی بسیج که نشات گرفته از لطف الهی و براساس تقواست، اهل بینش و بصیرت بودن بسیج است و به این جهت می تواند در فتنه ها با معیار ولی الهی مسیر درست را انتخاب کند.

فرمانده سپاه سلمان نیز در این مراسم بیان کرد: ما هرسال در جهت تکریم بسیجیان و کسانی که حماسه سازی های آنها موجب رشد و تعالی جمهوری اسلامی شده در سراسر کشور این برنامه را با تمام توان اجرا میکنیم.

سردار امان الله گشتاسبی افزود: امسال با 1691 برنامه و با بیست عنوان برنامه مهم، هفته بسیج را گرامی داشته و برنامه های متنوعی را اجرا کردیم و در ادامه این برنامه ها، فردا در سراسر استان تجمع 30هزارنفری بسیجیان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا در زاهدان 10 هزار بسیجی، اقتدار بسیج را به نمایش خواهند گذاشت، ادامه داد: افتتاح 500 طرح محرومیت زدایی نیز از جمله برنامه های بسیج در این هفته است که بخاطر دیدار بسیجیان با رهبرمعظم انقلاب به هفته آینده موکول شد.

گشتاسبی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان ما باید همانطور که در 40 سال گذشته با تلاش و ایثارگری نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده اند در سنوات آتی هم با همین نگاه و با رهبری رهبر معظم انقلاب و حاکمیت تفکر جهادی این نظام را به قله های رفیع افتخار برسانند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark