کد مطلب: 43825
 
توهین و اهانت به مقدسات نمی‌تواند جامعه اسلامی را به حاشیه‌ بکشاند
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: بیداری مسلمانان موجب شد تا غرب در مقابله با این دیدگاه خود را مسلح کند، لذا با دستکاری اهداف عالیه این حرکت‌ها در جوامع اسلامی خواست تا به یک نحوی آن‌ها را به انحراف بکشاند.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
توهین و اهانت به مقدسات نمی‌تواند جامعه اسلامی را به حاشیه‌ بکشاند
 
به گزارش زاهدانه ، "حجت‌الاسلام علی رضایی" با بیان اینکه طرح ارائه الگویی برای جهان اسلام که منشأ آن انقلاب اسلامی ایران بود و باعث بروز تحولات سیاسی منطقه از جمله بیداری اسلامی شد، نگرانی غربی‌ها را برانگیخت‌ اظهارداشت: بیداری مسلمانان موجب شد تا غرب در مقابله با این دیدگاه خود را مسلح کند، لذا با دستکاری اهداف عالیه این حرکت‌ها در جوامع اسلامی خواست تا به یک نحوی آن‌ها را به انحراف بکشاند، ولی مطمئن هستیم بیداری اسلامی که شروع شده گر چه به ظاهر در یک مدتی دچار نوسان شود، اما چون حرکت یک حرکت بنیادی و اساسی است،قطعا به پیروزی خواهیم رسید.
 
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: وقتی سال ۵۲ امام حرکت انقلابی خود را آغاز کرد، مخالفت‌های متعددی انجام شد، که فشار و زندان اقشار مختلف مردم نمونه‌ای از مقابله با حرکت انقلابی مردم بود.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی‌مان، حرکت دینی و اسلامی بود، تاکید کرد: کم کم تمام اقشار به جامعه پیوسته، بعد از چند سال با وجود همه‌ حمایت‌های استکبار جهانی از شاه ایران، در ۲۲ بهمن ۵۷ این انقلاب به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: ما پیروزی کشورهای منطقه را در نزدیکی می‌بینیم، دشمنان زمانی که متوجه شدند ایران اسلامی الگوی همه این کشورهاست، فشار را بر کشورمان افزودند و چالش‌های زیادی را برای ما به وجود آوردند.
 
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه حرکت دیگر دشنان ایجاد گروه‌های تکفیری در منطقه بوده است، ادامه داد: دشنان درصددند تا یک ساحت نامقدس از اسلام را عرضه کنند، تا با اقدامات تند و افراطی جلوه‌ اسلام رحمانی را خدشه‌دار کنند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم با اهانتی که به وجود نازنین پیامبر شده، برخورد شجاعانه کنند چراکه جسارت به ساحت پیامبراکرم را جسارت به همه‌ هستی‌مان می دانیم، لذا با پاسخ قاطع به اهانت‌کنندگان، اجازه جسارت و توهین به پیامبر را از آنان سلب کنند.


انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark