کد مطلب: 63194
 
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:
تداوم رایزنی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیروهای مسلح برای تأمین زمین طرح ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: رایزنی‌های این اداره کل با مسئولان نیروهای مسلح جهت تأمین اراضی موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان ادامه دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، عطاء اله اکبری در دیدار با سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور و رؤسای ادارات املاک و واگذاری نیروهای مسلح ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همکاری و تعامل دوجانبه این اداره کل با نیروهای مسلح بیان کرد: باتوجه‌به شرایط خاص منطقه در جهت تأمین مسکن نیروهای مسلح در سنوات گذشته بر توجه و همکاری این نیروها به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر تأکید بر تأمین زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان است.

وی باتوجه‌به تلاش دو سال گذشته در خصوص الحاق زمین به شهر زاهدان به میزان ۲۶۷ هکتار و تخصیص ۵۰ درصد این اراضی به‌عنوان سهم اداره کل راه و شهرسازی استان از اراضی ارتش واقع در جنوب شهر زاهدان و پیگیری ستاد کل نیروهای مسلح بر دریافت اذن فرمانده معظم کل قوا که منجر به دستور معظم اله در پایان سال گذشته شد افزود: انتظار می‌رود در حال حاضر که اذن معظم اله صادر و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ابلاغ شده است مراحل انتقال سند مالکیت یعنی ۵۰ درصد اراضی الحاقی نیز به این اداره کل تا دو هفته آینده انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: همچنین باتوجه‌به اینکه مراحل الحاق، تهیه طرح جامع، تفصیلی، تفکیکی و آماده‌سازی این اراضی تهیه و در کمیسیون ماده پنج نیز مصوب شده است بلافاصله جهت امر مسکن موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن این استان اختصاص خواهد یافت.

اکبری در این دیدار هرگونه همکاری فی ما بین را منوط به توجه نیروهای مسلح به‌خصوص از اراضی ارتش جهت تأمین بخشی از زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

گفتنی است؛ سردار اسلامی رئیس املاک و اراضی ستاد کل نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در جهت تأمین زمین مسکن نیروهای مسلح به‌ویژه نیروهای مرزبانی، انتظامی و سپاه پاسداران و نیز صدور سند مالکیت از اراضی در اختیار مالکیت این ارگان‌ها تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark