کد مطلب: 62717
 
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:
حمله به مردم بی‌دفاع نشانه از ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت است
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد توان مقاومت در برابر جبهه مقاومت را ندارد ابزار او حمله به مردم بی‌دفاع است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد توان مقاومت در برابر جبهه مقاومت ندارد ابزار او بمباران مراکز تجمع از جمله بیمارستان که اعلام کردند محل امن است و همچنین مدرسه که محل تجمع و پناهگاه مردم بوده است و وقتی در مقابل جبهه مقاومت نمی‌تواند کاری کند عقده خود را سر مردم خالی می‌کند.

وی افزود: این اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌تواند شکست مفتضحانه آن‌ها را پوشش بدهد و نشان از قدرتمندی این رژیم غاصب نیست.

امام‌جمعه زاهدان با اشاره به اینکه ملت مظلوم فلسطین دهه‌های مختلف تحت ظلم و ستم این رژیم غاصب بوده‌اند و از خانه‌هایشان آواره و سرزمینشان غصب شده ادامه داد: اکنون که این ملت دست به مقاومت می‌زنند بوق‌های استکباری شروع به تبلیغ بر علیه آن‌ها کرده و تلاش می‌کنند اگر در جبهه نظامی نتوانسته‌اند دست برتر را داشته باشند در جبهه تبلیغاتی دست برتر را داشته باشند.

محامی بیان کرد: سران دولت‌های استکباری از جمله آمریکا و انگلیس برای همدردی با رژیم غاصب رفتند اما نمی‌توانند بر این شکست مفتضحانه سرپوش گذاشته و آن را جبران کنند؛ بلکه ظلم بیشتر و انسان‌های بیشتری را به شهادت می‌رسانند و امیدواریم این اوج ظلم نشانه سقوط این رژیم و نابودی آن‌ها باشد.

وی اظهار کرد: مقاومت حق مردم فلسطین است و تنها راه نجات این مردم ستم‌دیده است؛ زیرا این مردم سال‌ها به مذاکره دل‌خوش کردند که عملی نشد و در برخی مصاحبه‌ها با همین افرادی که جز گروه‌های مذاکره‌کننده فلسطینی هستند خبرنگار سؤال می‌شد شما که با حماس و این گونه مقاومت مخالف بودید چرا محکوم نمی‌کنید؟ که در جواب عنوان می‌شود چرا باید محکوم کنیم ما با سال‌ها مذاکره چه به دست آورده‌ایم و چه حرفی برای گفتن داریم که گروه حماس را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: در سؤالی دیگر مطرح می‌کنند چرا این عملیات را انجام دادند تا مردم فلسطین کشته شوند؟ و باز در جواب آن‌ها عنوان می‌شود مردم مظلوم فلسطین همواره شهید می‌شدند؛ اما دستاوردی نداشتند؛ اما امروز یک دستاورد بزرگ دارند هر چند که در مسیر مقاومت شهیدان بسیاری هم داده‌اند.

امام‌جمعه زاهدان اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم عنوان کرده: کسانی که مورد قتل و غارت قرار گرفته‌اند خداوند به آن‌ها اجازه دفاع و وعده پیروزی می‌دهد و خداوند بر یاری رساندن به این مقاومت‌کنندگان تواناست و اینها کسانی هستند که از سرزمین خود به‌ناحق اخراج شدند و جرم آن‌ها خداپرستی است و اینها مجازند به مقاومت و راه نجات آن‌ها مقاومت است و بر اساس حکمت الهی است و اگر این مقاومت و حکمت الهی نباشد که در برابر ظلم ظالمان خداوند گروه‌های مدافع و مبارزی قرار می‌دهد تا شر آن‌ها را دفع کند و اگر این مقاومت نبود همه چیز از جمله امنیت، زندگی و مکان‌های عبادت هم از بین می‌رفتند و چیزی باقی نمی‌ماند و این دشمن رحم نمی‌کند و باید مقاومت باشد تا شر این‌ها را دفع کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خاطرنشان کرد: برخی شبهه می‌کنند که مگر می‌توانید با این رژیم در بیفتید و مگر اسرائیل نابودشدنی است و این‌ها همان حرف‌هایی است که در دوران انقلاب ما در برابر رژیم شاهنشاهی مطرح می‌شد که آیا مگر مشت در برابر درفش می‌تواند بایستد و مگر می‌توان در برابر ارتش مسلح شاهنشاهی با اعتراضات و راهپیمایی غلبه کرد اما دیدیم که شد و حال اینجا هم می‌گویند اسرائیل نابودشدنی نیست و چهره صلح‌طلبانه و دلسوزانه به خودمی‌گیرند که بخشی را به فلسطین و بخشی را به اسرائیل بدهید و از کیسه خلیفه می‌بخشند و سرزمین مردم فلسطین را بذل و بخشش می‌کنند و این همان چیزی است که دشمن استکباری به دنبال آن است و متأسفانه برخی در داخل سخنگوی آن‌ها شده‌اند.

خطیب جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت‌های از جمله امروز چهارم ربیع‌الثانی سالروز میلاد جناب عبدالعظیم حسنی، سه‌شنبه هشتم ربیع‌الثانی میلاد امام حسن عسکری (ع) و پنجشنبه دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (س) عنوان کرد: پیغمبر اکرم (ص) تمدن اسلامی را پایه‌ریزی کرد و ائمه اطهار (ع) و اولیا الهی تلاش کردند تا این فرهنگ بزرگ و تمدن اسلامی را گسترش دهند و امروزه می‌بینیم که اسلام فراگیر و بر هر روزه بر پیروانش افزوده می‌شود به‌گونه‌ای که سردمداران غربی احساس خطر کرده و پیش‌بینی آن‌ها این است که در سال‌های آینده کشورهایشان تبدیل به کشورهایی با اکثریت مسلمان می‌شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark