۴
کد مطلب: 40011
 
یادداشت
شکاف عمیق میان نمایندگان استان سیستان و بلوچستان/ بازی های سیاسی فدای خدمت به مردم
آقای نماینده خاص که در مورد اتفاقات بی اهمیت استان موضع می گیرد و جنجال به پا می کند، چرا در خصوص ترورهای معلمان استان سکوت می کند!
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۴
شکاف عمیق میان نمایندگان استان سیستان و بلوچستان/  بازی های سیاسی فدای خدمت به مردم
 
به گزارش زاهدانه به نقل از وبلاگ دیده بان شرق، همانهایی که در برابر انتصابات فرماندار کنارک جبهه گرفتند، جار و جنجال به راه انداختند و زمین و آسمان را به هم دوختند که چرا فلان اقا را عوض کردید! هنوز مدت زمانی طولانی از صحبت های جهت دار آقای نماینده خاص در مراسم معارفه فرماندار مهرستان نگذشته است، حرف هایی که به هیچ وجه بوی وحدت نمی داد، چرا آنوقت کسی بخاطر صحبت های مغرضانه شما شکایت نداد و هیاهو به پا نکرد،اما در چند روز اخیر و در حرکتی کاملا شبهه برانگیز، سه نفر از نمایندگان پرتلاش استان در نامه ای به هیات نظارت بر نمایندگان خواستار بررسی صحبت های نماینده یکی از شهرهای شمالی استان شدند. سئوال ما از نمایندگان دست به قلم این است که چرا هر چه به زمان انتخابات دهمین دوره مجلس نزدیک می شویم جوش و خروش شما بیشتر می شود، چه مشکلی پیش آمده که دلتان را ریش کرده و خاطرتان را مکدر؟ مگر شما نماینده چندین هزار نفر از مردم زحمت کش این استان محروم نیستید! شاید یادتان رفته که با تک تک آرای همین مردم راهی بهارستان شدید،آقایان که نام نماینده مردم را یدک می کشید، شما در برابر تک تک مردم این خطه فراموش شده مسئولید، نکند ماندن در پست نمایندگای را فدای خدمت به مردم کنید، یادمان نرفته که فاطمه دانشور عضو شورای شهر تهران که به منظور کلنگ زنی یک باب مدرسه 12 کلاسه دخترانه در حاشیه شهر زاهدان به این شهر سفر کرده بود با بیان اینکه نمايندگان اين استان در اطلاع رساني و انعكاس مشكلات به مقامات كشوري بسيار ضعيف عمل كرده اند گفت: تا زماني كه مسائل و كاستي ها به گوش مسئولان كشوري نرسد نبايد چشم انتظار بهبود وضعيت در منطقه را داشت، چرا فکر و ذکر خود را صرف انعکاس مشکلات استان نمی کنید، مردم از جریانات سیاسی عریض و طویل استان خسته شده اند، خدمت به مردم نباید فدای بازی های سیاسی طیف های مختلف نمایندگان استان شود، حال دیگر همه مردم استان از کوچک و بزرگ می دانند اتحاد نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گسسته شده است، نمایندگانی که در تریبون های متعدد دم از وحدت می زنند اکنون باید فکری به حال وحدت خودشان بکنند.
وقتی ماجرا تلخ تر می شود که آقای نماینده خاص برای هر اتفاق کوچک و بزرگ استان جبهه می گیرد و تمام قد جلوی استاندار و نیروی انتظامی برای برخی مسائل بی اهمیت می ایستد و خواهان احقاق حق مردم می شود، جلسه می گذارد، بیانیه می دهد، اما در مهرماه امسال چندین پیکر شهید بر دستان مردم استان تشییع می شود ولی همین نماینده حتی یکی از این حوادث تروریستی را محکوم نمی کند و سکوت پیشه می کند، آیا معنی اتحاد این است!
باید از آقای نماینده خاص پرسید آیا انتخاب ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان از حوادث تروریستی و ترور معلمان و کارمندان بی دفاع مهم تر است، که برای انتخاب کاندید مورد نظر خود بر مسند ریاست این دانشگاه دست به هر کاری می زند و به هر شخصی متوسل می شوند در مجلس موضع می گیرند، اما چند بار در خصوص حوادث استان در مجلس نطق کردید، آقایان بدانند مردم همه این اتفاقات را رصد می کنند.
بعضی ها از آقایان نماینده حساسیت های استان را فراموش کردند، نمایندگان استان باید آگاه باشند همین مردم آنها را راهی مجلس کردند باید با وظيفه شناسي و درك شرايط حساس كنوني، از هرگونه كشاندن اختلافها به ميان مردم خودداري كنند و بدانند هر كسي كه بخواهد از احساسات مردم جهت اختلافات استفاده كند، قطعا به كشور خيانت كرده است.
کدام یک از 8 نماینده استان در این مدت به مردم گزارش کار دادند، انتظار مردم استان این است که در شرایط سخت نمایندگان مشکلات مردم را حل کنند و وضعیت پر پیچ و خم استان را سامان دهند، اما شواهد و قراین اینطور نشان می دهد که باید کسانی دست به کار شوند و مشکلات بین خود نمایندگان استان را حل و فصل نمایند.
چرا وقتی در این استان عزیزی شهید می شود سکوت می کنید مگر قاضی پور نماینده ارومیه، محجوب نماینده تهران، امیرآبادی فراهانی
نماینده قم،ندیمی نماینده لاهیجان، حسینیان نماینده تهران، کریمی قدوسی نماینده مشهد و نجابت نماینده تهران به رییس جمهور، نمایندگان این استان هستند، خیر آنها نمایندگان ملتند چرا انها بارها و بارها از همین تریبون مجلس و از صندلی های کناری شما به وزیر اطلاعات ، وزیر دفاع، وزیر کشور درخصوص عدم اقدام جدی و موثر برای جلوگیری از به شهادت رساندن معلمان و کارمندان دولت توسط گروهک های تروریستی در استان سیستان بلوچستان تذکر دادند اما شما نظاره کردید و حتی این صحبتها تلنگری هم برای شما نبود. سکوت در این زمان و در مقابل ناله های مادران و فرزندان شهدای عزیز استان جایز نیست.

انتهای پیام/ 7250
Share/Save/Bookmark
 


 
فرهنگی
درود بر تیزبینی زاهذانه و دیدبان شرق . این نماینده خاص مثل مور دنبال چربی هست . بخدا درقیامت جوابگوی خانواده شهداء نخواهد بود.
- چرا هر چه به زمان انتخابات دهمین دوره مجلس نزدیک می شویم جوش و خروش شما بیشتر می شود؟
- نمايندگان اين استان در اطلاع رساني و انعكاس مشكلات به مقامات كشوري بسيار ضعيف عمل كرده اند !
- مهرماه امسال چندین پیکر شهید بر دستان مردم استان تشییع می شود ولی همین نماینده حتی یکی از این حوادث تروریستی را محکوم نمی کند و سکوت پیشه می کند، آیا معنی اتحاد این است!
شرمتان باد که درمقابل حوادث استان سکوت کرده اید و حتی یک واکنشی از شما بروز نمی کند (1454)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۱ ۱۴:۲۹:۳۳
 
معلم
مگر ما از مسئولان چی خواستیم ؟
آیا داشتن امنیت حق ما نیست ؟
چرا مسئولان خودشان را به خواب زدند! (1458)
Romania
۱۳۹۳-۰۸-۱۲ ۱۴:۴۲:۴۱
 
على
مشخصه که ازاوضاع استان به خوبى اطلاع دارید. همه مردم استان از نماینده ها انتظار دارند بجاى اینکه به فکرتبلیغات هستندکمى هم به فکرمشکلات مردم باشندو وظیفه خود رابخوبى انجام دهند . (1460)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۲ ۱۸:۳۵:۱۹
 
مردم
اقای استاندار و مسئولین زمان ان رسیده به وعده های خود عمل کنید. (1463)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۸-۱۴ ۱۵:۲۸:۳۹