کد مطلب: 63207
 
مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
 
حسین شهرکی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز»، بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.

وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یال پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark