کد مطلب: 62665
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:
‏۳‏‎ ‎پرونده قاچاق سوخت در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: سه پرونده با موضوع خریدوفروش و حمل سوخت قاچاق در تعزیرات ‏حکومتی این استان رسیدگی شد‎.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، موسی عباس‌زاده محمودی بیان کرد: پرونده مربوط به سوخت‌گیری یک دستگاه خودرو به میزان یک هزار و ۴۹۹ لیتر به ارزش ۵۰۸ میلیارد ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زابل بررسی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: پرونده مربوط به حمل کالای موضوع قاچاق به مقدار یک هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۶۰۸ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان نیز رسیدگی شد.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمودی ادامه داد: همچنین پرونده مربوط به حمل کالای موضوع قاچاق به مقدار سه هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز به ارزش ۷۳۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گزارش فروش سوخت قاچاق را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark