کد مطلب: 63235
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:
حمایت ۱۱۲۷ میلیاردتومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دولت با اختصاص یک هزار و ۱۲۷ میلیاردتومانی یارانه در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، به ارتقای سطح معیشت و بهبود سبد غذایی مردم استان کمک کرده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
 
خلیل احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در دولت سیزدهم برای بهبود سبد معیشت مردم اجرایی شد که در یک سال اخیر شهروندان سیستان و بلوچستان از آن به‌خوبی استقبال کردند.

 وی افزود: در بازه زمانی یک‌ساله طرح کالابرگ الکترونیکی، بیش از ۶۷۰ هزار خانوار در استان از این طرح استقبال کردند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه گردش مالی این طرح در سیستان و بلوچستان نیز سه هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: از این مبلغ، دو هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان توسط مردم به‌صورت نقدی و هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان آن به‌صورت یارانه توسط دولت پرداخت شده است.

 سلامی در خصوص طرح فجرانه هم گفت: از هفدهم بهمن سال قبل که این طرح آغاز شد، در مرحله اول، ۵۴۶ هزار خانوار، در مرحله دوم ۴۵۲ هزار خانوار و در مرحله سوم که تا ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد، تا الان ۳۷۰ هزار خانوار با مراجعه به ۴ هزار و ۲۰۰ فروشگاه مجری طرح در استان، یازده قلم کالای تعریف شده را خریداری کردند.

 وی ادامه داد: میزان یارانه تشویقی اختصاص‌یافته توسط دولت سیزدهم از ابتدای طرح فجرانه تا الان در سیستان و بلوچستان، هزار و ۱۲۷ میلیارد تومان است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همچنین در ادامه از کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته در استان خبر داد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark