کد مطلب: 62538
 
سازمان مدیریت و برنامه ریزی آماده بهره مندی از نظرات علمی جامعه نخبگان و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز جامعه نخبگانی و اساتید در سیاست ها و اقدامات اجرایی استان استفاده کنیم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
 
به گزارش زاهدنیوز، مهرداد عرب اول بیان کرد: با عنایت به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با دانشجویان در خصوص همفکری و تعامل با جامعه نخبگان و اساتید، به دنبال این هستیم که از نظرات علمی و به روز در سیاست ها و اقدامات اجرایی استان استفاده کنیم که هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و هم دیگر دستگاه ها از این مهم استقبال می کنند.

وی با اشاره به سند آمایش نیز گفت: سند آمایش سیستان و بلوچستان در افق ۱۴۲۴ در همه بخش ها تدوین شده، این مهم در شورای عالی آمایش کشور مصوب شده و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز به تصویب رسیده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه منابع اعتباری که بین دستگاه های اجرایی در سطح استان توزیع می شود با نگاه به اجرای سیاست های آمایش استان است‌.

وی افزود: مطالعات این سند به طور کامل در ۲۶ شهرستان استان نیز به اتمام رسیده و توزیع منابع منطبق با موضوعات آمایش است، توجه به این مهم را از دستگاه های اجرایی هم خواستیم‌.

عرب اول اظهار کرد: درخواست ما از دانشگاهیان این است که اگر نکاتی دیده نشده یا کمرنگ است، اعلام کنند، به طور قطع در موضوعات آمایش بازنگری انجام خواهیم داد‌ و به سمت و سویی می رویم که آنچه مطالعه شده با واقعیت اجرایی استان تطابق کاملی داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای مطالعات سند آمایش ۶۲ درصد اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ به دو بخش آب و راه اختصاص پیدا کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark