کد مطلب: 45596
 
امام جمعه موقت زاهدان؛
پاسداران برای دفاع از انقلاب ‌محکم و استوار در مقابل توطئه‌های دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌
امام جمعه موقت زاهدان گفت: پاسداران برای دفاع از انقلاب ‌محکم و استوار در مقابل توطئه‌های دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۶
پاسداران برای دفاع از انقلاب ‌محکم و استوار در مقابل توطئه‌های دشمنان ‌‌ایستاده‌اند‌
 
به گزارش زاهدانه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه بر استفاده معنوی از این ماه پر برکت تاکید کرد.

‌امام جمعه موقت زاهدان فرا رسیدن روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار کرد: امام حسین (ع) الگوی صبر و ایستادگی است که منش و رفتار و سیر و سلوک زندگی ایشان به همگان درس شجاعت و ایستادگی می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تفکر عاشورایی باید در میان پاسداران انقلاب اسلامی نهادینه شود، افزود:‌ نقش پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام بر هیچ کس پوشیده نسیت، امروز نیز محکم و استوار در مقابل توطئه‌های دشمنان با تمام قوا در کنار سایر ارگان‌های نظام و امنیتی ایستاده‌اند.

راهداری با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر افزود: رزمندگان اسلام با امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس با تلاش و رشادت و از خود‌گذشتگی، خرمشهر را از آزاد کرده و دشمن را حیرت زده کردند.

وی استقامت و پایداری، وحدت و اطاعت از ولایت فقیه و ایمان به خدا را از ویژگی‌های رزمندگان عنوان کرد و گفت: اینها رموز آزادی خرمشهر بود.

راهداری بر برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه فتخ خرمشهر تاکید کرد و گفت: فتح خرمشهر یکی از رویدادهای مهم تاریخ ایران اسلامی است.

گفتنی است، سردار حسین مرتضوی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز پاسدار و، کامبیز مشتاق گوهری مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در بین خطبه‌های نماز جمعه به تشریح عملکرد مجموعه خود پرداختند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark