کد مطلب: 62714
 
 به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پست صورت گرفت:
 دیدار کارکنان اداره پست خاش با امام‌جمعه شهرستان
هم‌زمان با گرامیداشت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، کارکنان اداره پست خاش با حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان، امام‌جمعه معزز شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۱
 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان در این دیدار عبدالکریم هاشم زهی رئیس اداره پست شهرستان خاش گزارش جامع و کاملی از خدمات و وضعیت توزیع و قبول پست شهرستان و استان ارائه کرد.

 وی همچنین از وضعیت جزیره‌ای کارکردن ادارات در شهرستان خاش گلایه و عنوان کرد: اداره پست توانایی همکاری با تمام ادارات سطح شهرستان را دارند و برای مجموعه همکاران پست ملاک خدمت بدون منت به‌تمامی ارگان‌های نظامی، انتظامی و مردم است و ما به‌عنوان خادم مردم همیشه خدمت را سرلوحه کارهایمان داشته و داریم.

 در ادامه امام‌جمعه خاش ضمن تشکر از حضور کارکنان پست و تبریک به مناسبت روز جهانی پست، پستچی‌ها را امانت‌داران راستین جامعه نامبرده و اعلام داشتند در تمام ایام کرونا شما پیک‌ها و سفیران جان و مال مردم بودید که با تمام مشکلات و اتکا به خداوند منان توانستید از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیایید.

 وی ادامه داد: شما مصداق آیات کلام‌الله مجید استقامت کردید و انشا الله پاداش این کار حسنه خودتان را خواهید گرفت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان گفت: امروزه پست جایگاه رفیعی در بین تمامی ادارات کشور دارد و یکی از معدود اداراتی است که وقتی مشتریان به شما مراجعه می‌کنند قطعاً خدمات شایسته‌ای به آنها داده می‌شود.

 در پایان این دیدار به‌رسم یادبود و هدیه‌ای نفیس توسط هاشم زهی ریاست اداره پست شهرستان تقدیم امام‌جمعه معزز خاش شد.

 

 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark