کد مطلب: 62708
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:
دستیابی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به کسب دو افتخار در هفته دولت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان رتبه اول تعداد پروژه‌های افتتاحیه بخش کشاورزی کشور در هفته دولت را به خود اختصاص داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز به نقل از روابط عمومی، سید محمدرضا سیدحسینی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در ارتقای امنیت غذایی و نقش اساسی آن در اشتغال مردم استان بیان کرد: با تلاش دست‌اندرکاران و بهره‌برداران بخش کشاورزی و همراهی مسئولان استانی، سازمان جهاد کشاورزی استان با ۲۴۸ پروژه رتبه اول تعداد پروژه‌های افتتاحیه بخش کشاورزی کشور در هفته دولت را به خود اختصاص داد.

وی افزود: کسب رتبه برتر بین دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در جشنواره شهید رجایی افتخار دیگری است که سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان به آن دست‌یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بخش کشاورزی بیشترین سهم در اشتغال، درآمد و معیشت مردم سخت‌کوش منطقه دارد و این مهم، مسئولیت بخش کشاورزی را دوچندان می‌کند.

وی افزود: توسعه سرمایه‌گذاری بنگاه‌های اقتصادی و بخش خصوصی در زیر بخش‌های کشاورزی و اجرای موفق طرح‌های بزرگ تولیدی نظیر توسعه مرغداری‌های گوشتی و تخم‌گذار، توسعه گلخانه‌ها، گیاهان دارویی و دانه‌های روغنی، توسعه نخلستان‌ها با ارقام تجاری، صدور اسناد اراضی کشاورزی، را از دیگر توفیقات مهم بخش کشاورزی در دولت سیزدهم است.


انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark