کد مطلب: 62693
 
 مدیرکل پست سیستان و بلوچستان:
اداره کل پست استان برای توزیع گذرنامه آمادگی کامل دارد
 مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: با نزدیک‌شدن اربعین حسینی اداره کل پست استان برای توزیع گذرنامه‌های زائرین اربعین آمادگی کامل دارد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱
 
 هدایت‌الله کرد در گفتگو با خبرنگار زاهد نیوز بیان کرد: با اشاره به اینکه خدمات شرکت ملی پست به زائرین اربعین حسینی در دو بخش توزیع گذرنامه و خدمات پست یافته انجام می‌شود بیان کرد: درباره بازه زمانی رسیدن گذرنامه به دست متقاضیان معمولاً گذرنامه‌ها بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت به مرکز استان واصل که در حال حاضر با نزدیکی به ایام اربعین نیز شرکت ملی پست آمادگی کامل برای ارائه خدمات هرچه بهتر ارسال گذرنامه‌ها به مردم را دارد.


 وی ادامه داد: گذرنامه‌ها دو مرحله به درب منازل ارسال و در صورت عدم تحویل توسط متقاضی به باجه‌ها معطله بازگردانده شده و متقاضی با مراجعه به باجه می‌تواند گذرنامه را دریافت کند.
 

 مدیرکل پست استان تصریح کرد: همچنین از زائرین محترم درخواست کردند برای دریافت گذرنامه تا ۴۸ ساعت پس از ورود به اداره پست شهرستان مقصد به ادارات پست مراجعه ننمایند تا موزعین نسبت به توزیع در آدرس اقدام نمایند.

 
 وی ادامه داد: از تمامی زائرین استدعا داریم که درخواست‌های خود را به‌روزهای نزدیک به اربعین حسینی موکول نکنند تا شبکه پستی برای ارائه خدمات دچار چالش و اختلال نشوند.


 کرد تشریح کرد: متقاضیان برای اطلاع از صادرشدن و رسیدن گذرنامه خود با مراجعه به سامانه najatracking.post.ir بارکد گذرنامه را اخذ و از طریق سامانه www.tracking.post.ir گذرنامه خود را رهگیری نمایند.

 
 مدیرکل پست استان خاطرنشان کرد: همچنین خدمات پست در بخش پست یافته را تشریح و عنوان نمودند در این سرویس شبکه پستی مدارک یافته شده مردم را جمع‌آوری و به آنان تحویل می‌نماید و کسانی که مدارکی را مفقود نموده‌اند می‌توانند با ورود به سامانه www.postyafteh.post.ir مشخصات خود را وارد و در صورت یافته شدن، مدارک را از پست تحویل بگیرند.


 وی در پایان عنوان کرد: همچنین اعلام داشتند در ایام پیاده‌روی اربعین این سرویس در کشور عراق هم فعال است.

 

 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark