کد مطلب: 61669
 
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان خبر داد؛
متخلفان شب یلدا زیر ذره بین بازرسان/ تشکیل سه پرونده متخلف در زاهدان
منصور عدل از گشت های نظارتی و مشترک بازار میوه و تره‌بار ویژه شب یلدا در شهرستان زاهدان در دو شیفت صبح و عصر خبر داد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
 
منصور عدل، مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به طرح نظارتی میوه و تربار شب یلدا بیان کرد: اکیپ های فوق العاده برای نظارت میوه شب یلدا از سه روز گذشته تشکیل شده که در حوزه تامین میوه اقداماتی انجام که میوه به اندازه کافی در شهر زاهدان وجود داشته باشد.

وی افزود: به دلیل افزایش تقاضا مردم، واحدی به صورت محدود افزایش قیمتی داشته باشد گشت های بازرسی برخورد جدی با گران فروشان خواهند کرد.

عدل با بیان اینکه نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: به منظور کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت کافی بر بازار در خصوص عرضه میوه در آستانه شب یلدا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تشریح کرد: درخصوص هر شکایتی که مردم از بازار میوه داشته باشند می توانند با شماره گیری 124 و یا به صورت تلفنی مراجعه کنند.

وی از تشکیل سه پرونده تخلف در شهر زاهدان خبر داد.

عدل با بیان اینکه گشت ها در دو شیفت بر بازار نظارت می‌کنند، خاطر نشان کرد: گشت های نظارتی با کارشناسان متولیان امر ویژه شب یلدا در دو شیفت صبح و عصر نظارت دارند و پرونده تخلفات به تعزیزات حکومتی ارسال می شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark