کد مطلب: 52542
 
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد
سرشاخه اصلی ترانزیت و توزیع مواد مخدر در شرق کشور دستگیر شد/ از مجروح شدن اشرار تا کشف مهمات جنگی
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشاخه اصلی ترانزیت و توزیع مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار در شهرستان زاهدان افزود: در یک عملیات پلیسی تکاوران قرارگاه عملیاتی عمار فرماندهی انتظامی استان، اقدام به شناسایی یک باند از توزیع کنندگان مواد مخدر در حوالی شهرستان زاهدان کرده که در این عملیات یک قاچاقچی سابقه‌دار به همراه یک دستگاه خودرو دستگیر و از وی 300 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر با تمام توان در دستور کار پلیس قرار دارد ، تصریح کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده باندی بین المللی به سرکردگی یکی از قاچاقچیان معروف در استان سیستان و بلوچستان، برخورد و مقابله با این باند به ویژه سرکرده آن در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
این مسئول ادامه داد: پس از انجام کار های اطلاعاتی و شناسایی محور های حمل مواد مخدر در محور های فرعی شهرستان ایرانشهر توسط این شرور و قاچاقچی حرفه ای ،تیم های ویژه و عملیاتی پلیس به منطقه اعزام و پس از شناسایی کامل تحرکات این گروه، اقدام به اجرای کمین در مسیر وی کردند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح در ساعات پایانی شب گذشته و پس از ورود به کمین ، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آن ها تیر اندازی کردند و با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس روبه رو شدند ، افزود: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و مجروح شدن اشرار، آنها با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.
سردار رحیمی در تکمیل مطلب فوق اظهار داشت: در این راستا یک تن و 440 کیلو تریاک، 96 کیلو هروئین به همراه مقادیر متنابهی مهمات جنگی کشف شد
وی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس در ادامه عملیات تعقیب و گریز به منظور دستگیری این سر شبکه، با بهره گیری از منابع محلی، این متهم را در حالی که در درگیری با پلیس زخمی و با هویت جعلی در یکی از بیمارستان های شهرستان ایرانشهر تحت درمان بود، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه به درگیری مسلحانه ماموران پلیس "مهرستان" با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این درگیری شبانه ،یک قاچاقچی مسلح دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و 740 کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark