کد مطلب: 39736
 
ما از امام و رهبر خود یاد گرفته‌ایم که در میدان عمل خود را اثبات کنیم
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در سال 59 موجود ضعیفی به نام صدام به ما حمله کرد اما امروز به واسطه اینکه همه نیروهای مسلح و ملت ما قدرتمند ایستاده‌اند، هیچ قدرتی اجازه حمله و تعرض به کشور عزیزمان را به خود نمی‌دهد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۶
ما از امام و رهبر خود یاد گرفته‌ایم که در میدان عمل خود را اثبات کنیم
 
به گزارش زاهدانه ، امیر سرتیپ خلبان "علیرضا برخور" جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های نهاجا برای شهدا اظهار داشت: نهاجا از سال ۸۹ این فرهنگ زیبا را در ستاد خود نهادینه کرده و در همه پایگاه‌ها در سطح تهران در حال اجرایی کردن آن است که به امید خدا بتوانیم در تمامی پایگاه‌های خود، از شهیدان عزیز استقبال کنیم.
 
وی افزود: این برنامه‌ها در راستای فرهنگ ایثار و شهادت است تا در روزمرگی‌ها فراموش نشود و برای احیای این فرهنگ، چنین برنامه‌هایی را در نظر داریم.   
 
جانشین فرماندهی نیروی هوایی ارتش بیان داشت: بنده در دو سال آخر جنگ درس‌های زیادی را آموختم و به همین دلیل دفن این شهدا در سراسر کشور می‌تواند فرهنگ خوبی را در کشور عزیزمان به‌وجود بیاورد.   
 
امیر سرتیپ خلبان "برخور" ادامه داد: در سال 59 موجود ضعیفی به نام صدام به ما حمله کرد اما امروز به واسطه اینکه همه نیروهای مسلح و ملت ما قدرتمند ایستاده‌اند، هیچ قدرتی اجازه حمله و تعرض به کشور عزیزمان را به خود نمی‌دهد.   
 
وی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته، گفت: ما از امام و رهبر خود یاد گرفته‌ایم که در میدان عمل خود را اثبات کنیم و اهل حرف زدن نیستیم.   
 
جانشین فرماندهی نهاجا در پایان درباره برنامه‌های بعدی این ستاد در رابطه با دفن پیکر شهدای گمنام خاطرنشان کرد: برنامه بعدی ما به امید خدا در پادگان شهید لشکری مهرآباد خواهد بود که زمان آن مستلزم اعلام کمیته تفحص مفقودین به ما است.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark