کد مطلب: 61451
 
گلایه کارگران زاهدانی از عدم پرداخت مطالباتشان/ یک مسئول: پرداخت مطالبات تا پایان سال
کارگران شهرداری زاهدان از پرداخت نشدن حقوقشان گلایه دارند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
 
به گزارش زاهدنیوز، به گفته کارگران شهرداری زاهدان مدت ها است این سازمان حقوق های معوقه شان را پرداخت نمی کند، حتی پرداخت حق بیمه هایمان به تاخیر افتاده است.

این کارگران با بیان اینکه در تامین هزینه‌های اولیه زندگی درمانده‌ایم؛ افزودند: نمی‌توانیم معاش خانواده‌هایمان را تامین کنیم، هنوز افزایش حقوق سال جدید را دشت نکرده که گرانی امان‌مان را بریده و خسارات غیرقابل جبرانی به زندگی‌مان وارد شده است.

در همین راستا ابوذر مهدی نخعی، فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان در مهرماه سال گذشته گفت:
پرداخت معوقات کارگران به خصوص نیروهای کارگری شهرداری زاهدان و نصرت آباد در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد و آخرین صورت وضعیت پرداخت حقوق و مزایای این قشر زحمت کش در پایان هر ماه به دبیرخانه کمیسیون کارگری شهرستان ارسال شود.

وی افزود: پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شرکتی شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی بایستی به موقع انجام پذیرد و عدم پرداخت نیروهای شرکتی زیر مجموعه دستگاهای دولتی به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

پرداخت معوقات کارگران شهرداری تا پایان سال

محمدرضا مقدم، مدیر خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به معوقات کارگران شهرداری بیان کرد: در حال حاضر مطالبات کارگران شهرداری از ماه خرداد تا شهریور ماه پرداخت شده و مابقی معوقات از دوره قبلی مانده است.

وی افزود: برای معوقات با قی مانده تدابیری اندیشیده شده است که تا پایان سال پرداخت می شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark