کد مطلب: 63215
 
شهدا هویت ملی هستند؛
گرامیداشت شهدای عرصه هویت ملی سیستان و بلوچستان
روز گذشته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به همراه مدیرکل ثبت‌احوال استان، فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهدا خصوصاً شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» مجتبی میرحسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل‌های آینده بیان کرد: تجلیل از شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

علی رحمتی، مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به‌ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و در ادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ و حراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

شهید ارجمندی ۱۸ بهمن‌ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید، شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و در محل کارش به شهادت رسید.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark