کد مطلب: 37492
 
امام جمعه زاهدان :
انهدام پهپاد اسرائيلي ، نشان دهنده قدرت نظامي ايران
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سرنگونی پهباد اسرائیلی افتخار بزرگی برای ایران بوده و جای تبریک و فدردانی دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۴
به گزارش زاهدانه ، امام جمعه زاهدان گفت : هفته دولت بیانگر سه فرصت ارزشمند است ، نخست تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دوم ارائه خدمات ارزشمند دولت به مردم و سومین فرصت بیان مطالبات مردمی و مطالبات رهبری از دولت .
آیت الله سلیمانی به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : در این دیدار رهبر معظم انقلاب از دولت مطالباتی داشتند که محوری ترین آنها استفاده از ظرفیت داخلی و حفظ منافع ملی ، تقویت اقتصادی ، کاهش تورم ، تقویت استقلال اقتصادی ، بی اعتماد به نظام سلطه ، توجه به آرمان های انقلاب و ایجاد تمدن اصیل اسلامی و توجه به پیشرفت علمی کشور است.
وی با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت :رفع مشکلات اقتصادی کشور به یکباره و سریع حل نمی شود و به زمان و فرصت نیاز است پس نباید از دولت توقع داشت که مشکلات اقتصادی را یکباره حل کند.
وی با اشاره به ایام موسم حج هم گفت :حج یکی از شعائر عظیم اسلام است که برای جهان اسلام محور وحدت و برای عالم بشریت مبدا تحول است .
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه امروز به برکت حج تمام نژادها ، قومیت ها ، زبان ها و خرده فرهنگ های عالم اسلام به دریای خروشان امت مسلمان تبدیل می شود افزود: حج یک وجهه اسلامی برای مسلمان قلمداد می شود چرا که ظهور امام عصر (عج) نیز از کنار کعبه صورت می گیرد.
آیت الله سلیمانی با تبریک پیروزی مقاومت غزه افزود : این پیروزی نتیجه صبر و مقاومت مردم غزه بود هر چند در این راه شهیدان زیادی تقدیم کردند و افراد زیادی زخمی شدند اما به حمدالله پیروزی از آن مردم غزه بود.
وی به انهدام پهپاد اسرائیلی اشاره کرد و گفت : انهدام پهپاد اسرائیلی بدست نیروهای پرقدرت سپاه نشان از قدرتمندی و عظمت نیروی نظامی ایران است.
Share/Save/Bookmark