کد مطلب: 61691
 
کارشناس مسائل مذهبی:
نقطه اشتراک شهدای دفاع مقدس و حضرت فاطمه زهرا(س) شهادت در راه ولایت است
حجت الاسلام مصطفی باهری گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) شهید راه ولایت شدند و شهدای انقلاب اسلامی هم شهید راه ولایت بوده و این بالاترین نقطه اشتراک ممتاز بین شهدای عزیز و حضرت زهرا(س) است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
 
حجت الاسلام مصطفی باهری، کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: ورود شهدا گمنام امسال مصادف با ایام سوگواری دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و در حقیقت چهره سیستان و بلوچستان را دوباره مزین و تبرک به شهدا، شهید، ایثار و رشادت می کند.

وی افزود: حضرت زهراء(س) بانویی نمونه، برای همه‌ مسلمانان جهان محسوب می شود، او نه تنها در صفات و فضایل اخلاقی، ممتاز است؛ بلکه حضور اجتماعی و فعال او در جامعه نیز اهمیت خاصی دارد.

حجت الاسلام باهری تصریح کرد: حضرت زهرا (س) مدافع تمام قد ولایت و امامت در زمان خود بود، شهدا نیز تمام هستی خود را در راه دفاع از ولایت و امامت گذاشتند.

کارشناس مذهبی گفت: درس بزرگواران در این ایام شهادت فرح بخش، یادآور ریزش رحمت الهی برای ما بازمانده از شهادت که فیض بزرگ ایثار و جهاد است.

وی ادامه داد: حضورحضرت فاطمه(س) در همه¬ ابعاد و مسائل اجتماع، صحنه‌ جنگ، مسأله¬ خلافت و حکومت دیدنی است تا جایی که این مسائل به شهادت او می‌انجامد، ایشان حتی در صحنه¬ جنگ نیز، حجاب را از خود دور نساخت و پیوسته عفیف بود.

حجت الاسلام باهری خاطر نشان کرد: شهدا مسیری را پیمودند که حضرت فاطمه(س) با شهادت شان به نسل های بعد از خود تا آخرالزمان نشان داده و این مسیر ادامه خواهد داشت تا پرچم آن به دست فرزند گرامی حضرت زهرا(س) امام زمان(عج) برسد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark