کد مطلب: 61754
 
مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان:
بیش از ۲ هزار چراغ روشنایی معابر در شهر زاهدان اصلاح شد
ابراهیم خمر گفت: بیش از ۲ هزار پراغ روشنایی معابر از ابتدای سال در سطح شهر زاهدان اصلاح شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۹
 
ابراهیم خمر، مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح مناطق این امور اصلاح و بهینه سازی شد.

وی افزود: اصلاح، احداث و بهینه‌سازی ۹۵۰ عدد استارتر، ۱۱۵۳ متر کابل ۲۵، ۴۰۰ دستگاه ترانس لامپ روشنایی و 30 دستگاه کنتاکتور از جمله دیگر اقدامات انجام شده امور برق این ناحیه در بخش روشنایی معابر است.

خمر اعتبار هزینه شده در این بخش را ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان با بیان اینکه ۳ هزار گزارش روشنایی توسط سامانه های این امور ثبت شده، گفت: از این تعداد گزارش، ۲ هزار و ۹۵۰ مورد انجام شده است.

وی ادامه داد: از ۵۰ گزارش باقی مانده، برای ۳۰ گزارش نیرو اعزام شده و ۲۰ گزارش در سیستم باقی مانده که در برنامه روزهای آتی تیم روشنایی قرار دارد.

خمر به پروژه بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی این شهر به‌عنوان یکی از پروژه های شاخص این امور اشاره کرد و افزود: نصب ۱۳ پایه تلسکوپی، نصب ۲۶ دستگاه چراغ، کابل‌کشی ۴۵۰ متر شبکه و تامین ۷۰ متر کابل (۴در۱۰) از مجموع اقدامات انجام شده جهت روشنایی این بلوار است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان زاهدانی، هرگونه خاموشی روشنایی معابر را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark