کد مطلب: 61799
 
مدیر شهرداری منطقه ۲ خبر داد:
کابل های هوایی راهکاری برای جلوگیری از سرقت سیم‌های برق در زاهدان
مدیر شهرداری منطقه ۲ زاهدان گفت: پارک‌هایی که احداث یا بهسازی می‌شوند سیستم نور پردازی آن در اولویت است و باتوجه به سرقت‌هایی که در پارک‌ها انجام می‌شود نورپردازی به صورت کابل های هوایی استفاده خواهد شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
 
پیمان ناروئی، مدیر شهرداری منطقه ۲ زاهدان در گفتگو با خبرنگار زاهد نیوز با اشاره به افتتاح بوستان خیابان رودکی بیان کرد: بهره برداری از بوستان معرفت مسیر را برای گشایش‌های اقدامات بزرگ در منطقه‌ای که عموما کمتر مورد توجه قرار گرفته است، فراهم می‌کند.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از هفت ماه بوستان معرفت افتتاح شد و خدماتی از جمله؛ هزار و ۲۰۰ متر تور آسفالت، ۸۵۰ متر کفپوش، ۵۰۰ متر جدول‌گذاری و ۱۵۰ متر مربع خاک‌برداری انجام شده است.

ناروئی بااشاره به‌کمبود سرانه فضای سبز در منطقه ۲ تصریح کرد: در تلاشیم که بهسازی و احداث پارک‌ها در این منطقه را افزایش دهیم.

مدیر شهرداری منطقه ۲ گفت: این بوستان حدود پنج هزار متر است و اقداماتی از جمله؛ ست بازی کودکان و بدنسازی، زمین ورزشی تجهیز و همچنین در جهت شادابی و نشاط کودکان زیر پنج سال زمین پویا در پارک‌های محله‌ای احداث شد.

ناروئی با اشاره به سیستم آبیاری و لوله‌کشی این بوستان اذعان کرد: آبی که برای فضای سبز این پارک استفاده می‌شود آب شرب و لوله کشی این پارک از چاه مهرگیتی تامین شد که در آینده بتوانیم فضای سبز خوبی را احیاء کنیم.

وی بااشاره به اقدامات روشنایی پارک‌های زاهدان تشریح کرد: پارک‌هایی که در شهرداری منطقه ۲ احداث یا بهسازی می‌شوند سیستم نورپردازی آن در اولویت است و باتوجه به سرقت‌هایی که در پارک ها انجام می‌شود نورپردازی به صورت کابل‌های هوایی استفاده خواهد شد.

به گفته ناروئی؛ روبه‌روی این بوستان مغازه و کارگاه‌های تعمیراتی مشغول به فعالیت هستند و مکاتباتی که با ادارات انجام شده تا ظرف یک ماه آینده این کارگاه‌ها و تعمیرات جمع آوری خواهند شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark