کد مطلب: 62291
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار‌های زیربنایی مهم و بزرگی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان آغاز شده و یا در حال اجراست که نوید بخش آینده‌ای درخشان در مسیر توسعه استان است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حسینعلی شهریاری که به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده بود، بیان کرد: آنچه که امروز در این استان در حال رقم خوردن است، می‌توان به ایجاد ثروت و رونق کسب و کار مردم در ماه‌ها و سال‌های آینده‌امیدوار بود.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان مظلوم و صبورترین مردم کشور هستند و همواره مدافع نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و خواهند بود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: در طی یکسال اخیر هیچگونه شکایت و گلایه‌مندی از این مجموعه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به دفتر ارتباطات مردمی از سوی مردم به ما منعکس نشده است که نشان از تلاش مؤثر این اداره کل در راستای جلب رضایتمندی مردم است.

شهریاری با اشاره به مطالبات جامعه کار و تولید استان از مجلس، اذعان کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی اخیراً به سامان رسید که‌امیدواریم دغدغه بزرگ این قشر شریف در استان را کاهش دهد. همچنین موضوع قرارداد‌های موقت را از طریق مکاتبه با دولت و وزیر مربوطه پیگیری خواهیم کرد.

حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بیان کرد: در چهارده ماه اخیر تلاش این مجموعه بر کمک به ارتقای وضعیت جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوده است و برای ادامه این راه مصصم هستیم.

آرامش گفت: زمان رسیدگی به دعاوی در مراجع حل اختلاف کار استان به پایین‌تر از ۲۵ روز رسید و باعث شد از این حیث در بین استان‌های ممتاز کشور قرار گیریم.

در این نشست همچنین نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark