کد مطلب: 44424
 
حضور باشکوه در راهپيمايي 22 بهمن عظمت ایران را نشان می دهد
امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
 
حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حضور در راهپیمای 22 بهمن نشان‌دهنده دلبستگی مردم به نظام و ارزش‌های آن است و هرچه بیشتر از عمر پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، انسجام و همدلی بیشتری را در میان حاکمیت و مردم به وجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع و دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور خواهند داد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران نیز گفت: در جریان مذاکرات، تیم هسته‌ای نیازمند پشتوانه قوی است که جبهه مقابل بفهمد که ما از خطوط قرمزمان هیچ‌گاه عدول نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: عقب‌نشینی در زمینه انرژی هسته‌ای در باور ملت ایران نمی‌گنجد.

حجت‌الاسلام احمد راهداری با اشاره به پرتاب چهارمین ماهواره جمهوری اسلامی ایران به فضا اظهار داشت: پرتاب این ماهواره نشان از توانمندی دانشمندان ایرانی دارد که با استفاده از دانش بومی خود توانستند چهارمین ماهواره را با رمز "یا محمد رسول‌الله" به فضا پرتاب کنند و در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان سر خم نیاورند.

وی افزود: پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره نشان دهنده ناکارآمدی انواع تحریم‌های دشمنان علیه ایران و ملت ایران است زیرا یران اسلامی در بحث انرژی هسته‌ای و توسعه دفاع فضایی و هوایی هرگز در مقابل دشمنان و انواع تحریم‌های آنان، سر خم نمی‌کند و در مسیر رشد و بالندگی سرافرازانه و با پشتکار گام برمی‌دارد.

خطیب جمعه موقت زاهدان گفت: جمهوری اسلام ایران در موضوع هسته‌ای طبق چارچوب قانون آنچه که حق خود می‌داند عمل کرده و از حق مسلم خود نخواهد گذشت.

راهداری به جود شبکه‌های ماهواره‌ای که در زمینه ترویج فساد اخلاقی تلاش می‌کنند اشاره و بیان کرد: ریشه این گونه شبکه‌ها آمریکایی و اسرائیلی بوده و تلاش دارند تا از این طریق بنیاد خانواده‌ها و به ویژه جوانان را مورد هدف قرار داده و با ترویج مفساد اخلاقی و ضد ارزشی نیروی جوان را از منطقه خاورمیانه خارج ساخته و بتوانند حاکمیت و قدرت خود را در منطقه گسترش دهند.

وی صریح کرد: در چنین شرایطی باید خانواده‌ها با همکاری افراد آگاه و دلسوز جامعه، جوانان را از مضرات و خطرات حتمالی ترویج مفساد اخلاقی در جامعه آگاه سازند.

گفتنی است، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، محمد سنجرانی، مسئول ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت و در ادامه از یاوران نماز مساجد استان قدردانی شد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark