حضور باشکوه در راهپيمايي 22 بهمن عظمت ایران را نشان می دهد

17 بهمن 1393 ساعت 18:25

امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند.


حجت‌الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حضور در راهپیمای 22 بهمن نشان‌دهنده دلبستگی مردم به نظام و ارزش‌های آن است و هرچه بیشتر از عمر پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، انسجام و همدلی بیشتری را در میان حاکمیت و مردم به وجود می‌آورد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی قاطع و دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور خواهند داد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران نیز گفت: در جریان مذاکرات، تیم هسته‌ای نیازمند پشتوانه قوی است که جبهه مقابل بفهمد که ما از خطوط قرمزمان هیچ‌گاه عدول نمی‌کنیم.

وی اظهار کرد: عقب‌نشینی در زمینه انرژی هسته‌ای در باور ملت ایران نمی‌گنجد.

حجت‌الاسلام احمد راهداری با اشاره به پرتاب چهارمین ماهواره جمهوری اسلامی ایران به فضا اظهار داشت: پرتاب این ماهواره نشان از توانمندی دانشمندان ایرانی دارد که با استفاده از دانش بومی خود توانستند چهارمین ماهواره را با رمز "یا محمد رسول‌الله" به فضا پرتاب کنند و در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان سر خم نیاورند.

وی افزود: پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره نشان دهنده ناکارآمدی انواع تحریم‌های دشمنان علیه ایران و ملت ایران است زیرا یران اسلامی در بحث انرژی هسته‌ای و توسعه دفاع فضایی و هوایی هرگز در مقابل دشمنان و انواع تحریم‌های آنان، سر خم نمی‌کند و در مسیر رشد و بالندگی سرافرازانه و با پشتکار گام برمی‌دارد.

خطیب جمعه موقت زاهدان گفت: جمهوری اسلام ایران در موضوع هسته‌ای طبق چارچوب قانون آنچه که حق خود می‌داند عمل کرده و از حق مسلم خود نخواهد گذشت.

راهداری به جود شبکه‌های ماهواره‌ای که در زمینه ترویج فساد اخلاقی تلاش می‌کنند اشاره و بیان کرد: ریشه این گونه شبکه‌ها آمریکایی و اسرائیلی بوده و تلاش دارند تا از این طریق بنیاد خانواده‌ها و به ویژه جوانان را مورد هدف قرار داده و با ترویج مفساد اخلاقی و ضد ارزشی نیروی جوان را از منطقه خاورمیانه خارج ساخته و بتوانند حاکمیت و قدرت خود را در منطقه گسترش دهند.

وی صریح کرد: در چنین شرایطی باید خانواده‌ها با همکاری افراد آگاه و دلسوز جامعه، جوانان را از مضرات و خطرات حتمالی ترویج مفساد اخلاقی در جامعه آگاه سازند.

گفتنی است، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، محمد سنجرانی، مسئول ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان به ارائه گزارش عملکرد این ستاد پرداخت و در ادامه از یاوران نماز مساجد استان قدردانی شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 44424

آدرس مطلب: https://www.zahednews.ir/vdchkknk.23nkidftt2.html

زاهد نیوز
  https://www.zahednews.ir