کد مطلب: 47628
 
در گفت و گو با زاهدانه عنوان شد:
مهمترین اولویت فرماندار جدید زاهدان: تغییر نگاه اجتماعی و امنیتی در سیستان وبلوچستان است
فرماندار جدید زاهدان گفت: امیدواریم با تغییر نگاه اجتماعی و توسعه ای به پیشرفت و بهبود استان کمک کنیم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
 
مجتبی خانجانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص سوابق مدیریتی خود اظهار داشت: تاکنون  21 سال سابقه مدیریتی در استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، تهران و در نهایت سیستان و بلوچستان را دارد.
وی با بیان اینکه در دو منطقه اصلی و استراتژیک تهران بعنوان معاون شهردار در حال خدمت بوده است، گفت: در استانهای کردستان و سیستان و بلوچستان بعنوان رئیس اداره سیاسی و رئیس اداره انتظامی مشغول به ارائه فعالیت بوده و هم اکنون نیز مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری سیستان و بلوچستان را برعهده دارد.
خانجانی از جمله اهداف و برنامه های پیش رو در حیطه فرمانداری شهر زاهدان را تغییر نگاه اجتماعی، امنیتی و فرهنگی در استان عنوان کرد و افزود: اولویت اول تغییر نگاه اجتماعی و امنیتی در سیستان وبلوچستان است که باید تغییراتی را در چهره شهر و در استقبال از مردم و میهمانان به وجود بیاوریم که این مهم با بهبود زیر ساخت های لازم محقق می شود، در این راستا نیز استاندار و شهردار زاهدان توانسته اند بخوبی ورود پیدا کنند.
فرماندار جدید زاهدان بیان کرد: اولین مولفه ای که صنعتگر و سرمایه گذار در استان با آن مواجه می شود بحث انرژی است که در این راستا نیز با بهره برداری کامل از پروژه گاز رسانی و توزیع آن در بین مردم تلاش می کنیم این مهم به نتیجه برسد و مردم زاهدان از نعمت گاز بهره مند شوند.
وی در پایان گفت: امید است تا بتوانیم با تغییر نگاه اجتماعی و توسعه ای به پیشرفت استان کمک کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark