کد مطلب: 61351
 
با هدف اعتراض به هتک حرمت بانوان محجبه؛
تجمع بانوان انقلابی در زاهدان برگزار می‌شود
محمد رضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: با هدف اعتراض به هتک حرمت بانوان محجبه و همدلی و انسجام ملی بین زنان و دختران ایران اسلامی، تجمع بانوان انقلابی در زاهدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
 
به گزارش زاهدنیوز، محمد رضا نخعی بیان کرد: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و فرارسیدن هفته وحدت مراسم جشنی فردا چهارشنبه 20 مهر مهرماه در زاهدان تحت عنوان " اجتماع بزرگ بانوان فاطمی"، برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم به صورت راهپیمایی با هدف اعتراض به هتک حرمت بانوان محجبه و همدلی و انسجام ملی بین زنان و دختران ایران اسلامی شکل گرفته و در زاهدان از میدان سربازان گمنام به سمت خیابان پاسداران برگزار می شود.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان ادامه داد: تجمع کنندگان در این اجتماع چهره واقعی زن ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گفته نخعی، بانوان ایران اسلامی همواره با حضور گسترده و پرشور در صحنه های مختلف چهره واقعی زن ایرانی را به نمایش گذاشته و نشان دادند همین مادران بودند که نسل انقلاب را تربیت کردند و فرزندانی پروراندند که در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه آفریدند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark