کد مطلب: 61874
 
رئیس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر زاهدان:
سپاه پاسداران نقش کلیدی در تحقق صلح و امنیت منطقه دارد
رئیس کمیسیون ورزش وجوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مبارزه با تروریسم، نقشی کلیدی در تحقق صلح و امنیت منطقه داشته است.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۸
 
عباس شیبک در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: رژیم اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان و رژیم آمریکا که بزرگترین حامی آن است.

وی افزود: علت خشم گروه جهانی تروریستها از سپاه روشن است چرا که «سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان» است.

شیبک تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مبارزه با تروریسم، نقشی کلیدی در تحقق صلح و امنیت منطقه داشته است و پارلمان اروپا و انگلیس وامریکا درناامیدی کامل به سر می برند.

به گفته رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان؛ با این کار تنها هدفشان این است که چهره پلید خود را باسازی کنند.

وی ادامه داد: قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی با موانع حقوقی روبرو است.

شیبک اذعان کرد: این موانع از این مساله نشات می‌گیرد که قرار گرفتن نهادهای نظامی برخواسته از مردم به عنوان سازمان تروریستی خلاف قواعد وحقوق بین الملل است و شورای اروپا رد صورت نهایی کردن این پیشنهاد اتحادیه اروپا در عمل نقض بزرگ قوانین بین المللی را انجام داده است.

این مسئول افزود: قطعنامه جدید پارلمان اروپا ضمانت اجرایی ندارد و به بخشی از قوانین اتحادیه اروپا تبدیل نمی‌شود.

شیبک گفت: تصویب چنین قطعنامه‌ای که در واقع یک بیانیه سیاسی است، این قطعنامه در زمانی تصویب می‌شود که سیاست خارجی اتحادیه اروپا به شکل قابل ملاحظه‌ای بر روی مساله جنگ اوکراین متمرکز است.

اروپا دنبال این است تا افکار عمومی را باخود همراه کند

شیبک با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط اروپا اذعان کرد: درواقع ضربه ای به خود وارد می کنند و اینکار تبعات منفی بررفتار احساسی وعجولانه اروپا خواهد داشت و بر مسیر دیپلماسی، تعامل سازنده و عقلانیت سیاسی تاثیر بدی خواهدداشت که پاسخ و واکنش ایران متقابل خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان تشریح کرد: همه آزادیخواهان دنیا خوب می داننداین اقدام از روی استیصال دربرابر ایران است و این کار برای ضربه به مردم ایران انجام شده تا بلکه به خیال خود بتوانند ملت ایران را متوقف کنند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از دل مردم است و نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور که این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.

به گفته شیبک؛ اگر سپاه پاسداران نبود بجای پرچم اروپا پرچم داعش برافراشته بود و اروپاهیان دربازار به عنوان برده فروخته می شدند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark