کد مطلب: 57553
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:
نقش پررنگ طوایف و بسیجیان اهل سنت در تامین امنیت/شهید شوشتری فصل تازه ای از وحدت در جنوب شرق کشور گشود
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه از سالهای قبل مرزنشینان ما خودجوش و جهادی از مرزها حفاظت می کردند که طی سالهای اخیر اتحاد و همدلی بین طوایف و بسیجیان تقویت شد و این باعث ایجاد امنیت پایدار و آرامش بیشتر شده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته وحدت در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در اوایل انقلاب اسلامی چون دشمنان به دنبال اختلاف بودند بنیانگذار انقلاب با بصیرت و آگاهی خود هفته وحدت را نام گذاری کردند که منشا خیرات و برکات زیادی شد.

علیم یارمحمدزهی افزود: ملت ما متحدترین مردم هستند چرا که شیعه و سنی با هم برادر و برابر بوده و درمقابل کسانی که به دنبال اختلاف هستند مانند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی ایستاده اند و اجازه ایجاد دشمنی و اختلاف را به آنها نخواهند داد.

وی افزود: متاسفانه برخی از تندروها همیشه به دنبال ایجاد اختلاف بودند و این مردم و مسئولان هستند که باید به گونه ای رفتار کنند تا خدشه ای به وحدت وارد نشود.

وی با اشاره به نقش پررنگ طوایف و بسیجیان در تامین امنیت استان گفت: خوشبختانه از سالهای قبل نیز در مرزهای استان وحدت وجود داشت و مرزنشینان ما خودجوش و جهادی از مرزها حفاظت می کردند که طی سالهای اخیر اتحاد و همدلی بین طوایف و بسیجیان تقویت شد و این باعث ایجاد امنیت پایدار و آرامش بیشتر شده است.

وی در پایان با اشاره به نقش شهدا در تقویت وحدت در استان، خاطرنشان کرد: نقش شهدا و به خصوص شهید شوشتری در این راه بسیار موثر و چشمگیر بوده است و در واقع با شهادت این شهید بزرگوار فصل تازه ای بر وحدت عملی بین اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان گشوده شد و امروز این امنیت و آرامش را مرهون خون شهدای گرانقدرهستیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark