کد مطلب: 63176
 
عالم اهل‌سنت:
موشک‌های ایران سیلی محکمی را به رژیم صهیونیستی زدند
عالم اهل‌سنت گفت: بامداد امروز موشک‌های ایران سیلی محکمی را به رژیم صهیونیستی زدند به اسرائیلی که به هیچ یک از تعهدات بین‌المللی پایبند نیست و توان مقابله با نیروهای حماس و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را ندارد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» مولوی عبدالغنی دهانی در اجتماع بزرگ مردم زاهدان در حمایت از حملات اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: ضمن درود به شهدا و همه کسانی که در راه قدس به شهادت رسیدند درود به روح پاک حاج‌قاسم سلیمانی درود به روح پاک تهرانی مقدم و همه کسانی که در راه این موشک‌سازی به شهادت رسیدند و انتظار داشتند روزی این موشک به قلب اسرائیل اصابت
ژیم غاصب دیوانه‌وار و احمقانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه حمله کرد و جمعی از هم‌وطنان ما به شهادت رسیدند فکر می‌کرد ایران انتقام نمی‌گیرد
بکند بر همه آنان درود می‌فرستیم.

وی ادامه داد: از بامداد امروز که فرزندان سید علی این سیلی محکم را به اسرائیل غاصب به اسرائیلی که به هیچ یک از تعهدات بین‌المللی پایبند نیست اسرائیلی که فقط می‌تواند کودک بکشد فقط می‌تواند پیرمرد بکشد و انسان‌های بی‌دفاع را بمباران کند؛ اما توان مقابله با نیروهای چه حماس باشد چه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشد را ندارد.

عالم اهل‌سنت تصریح کرد: این رژیم غاصب دیوانه‌وار و احمقانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه حمله کرد و جمعی از هم‌وطنان ما به شهادت رسیدند فکر می‌کرد ایران انتقام نمی‌گیرد فراموش کرده بود که رهبری عزیز بارها گفته بودند بزن‌دررو تمام شده است باید از توقیف کشتی انگلستان درس می‌گرفتند باید از عین الاسدها درس می‌گرفتند که متأسفانه درس نگرفتند فکر می‌کردند به زن برو و جوابی نمی‌گیرند؛ اما ما مطمئن بودیم این سیلی محکم خواهد خورد.

وی افزود: سربازان سید علی بامداد امروز بعد از چندین روز اعلام حمله که این ترس و وحشت را در اسرائیل به وجود آوردند بعد از ۱۰ روز که خواب
این فقط یک سیلی بود اگر روزی فرماندهی کل قوا حکم جهاد دهد آن وقت هیچ یک از ارتش‌های جهان نمی‌توانند پاسخ دهند و مقاومت کنند.
و آرامش را از آنان گرفته است و به پناهگاه‌ها رفته بودند و با اعلام حمله در معرض دید این حمله انجام گرفت و دل همه ایرانیان و مسلمانان جهان را شاد کرد.

دهانی تشریح کرد: این موج شادی را در فضای مجازی همه دیدند، دل همه مستضعفین شاد شد خداقوت دست شما درد نکند این فقط یک سیلی بود خدا نکند روزی فرماندهی کل قوا حکم جهاد دهد آن وقت هیچ یک از ارتش‌های جهان نمی‌توانند پاسخ دهند و مقاومت کنند.

وی ادامه داد: حمله امروز یک پیام جدی و محکمی خواهد داشت به تمام کسانی که به‌نوعی می‌خواستند از اسرائیل حمایت کنند حتی امریکا و تمام کشورهای منطقه‌ای که خواستند راه را باز بکنند؛ اما زمانی که قاطعیت این سیلی محکم را دیدند عقب کشیدند این پیامی است برای آنانی که بخواهند به خاک ما تجاوز بکنند و احساس غرور کنند خواب دیدند.

عملیات وعده صادق پیامی برای همه فریب‌خوردگان داخلی و خارجی است

عالم اهل‌سنت اذعان کرد: پیام دیگری برای همه فریب‌خوردگان داخلی و خارجی خواهد
اگر بار دیگر اشتباهی سر بزند مطمئن باشد این سیلی آن‌قدر محکم خواهد شد آن‌قدر شدیدتر خواهد شد که تمام تل‌آویو و حنیفا با خاک یکسان خواهد شد.
داشت این حمله دارد اینکه بداند ما ملت امام حسینیم و به فرموده حاج‌قاسم سلیمانی ملت ما ملت امام حسین است زیر بار هیچ ذلت به‌هیچ‌وجه سر را در مقابل شمنان خم نخواهد کرد.

وی افزود: پیام حمله دیشب این است هر کس که به خاک جمهوری اسلامی ایران تعرض کند به همه معترضین خواهیم گفت حواس خود را جمع کنند اگر بخواهید ناامنی ایجاد کنید تفرقه ایجاد کنید ملت ما بیدار است سپاه این حمله را با پشتوانه مردم رهبر و خدا انجام داد نه‌تنها اسرائیل بلکه بزرگ‌تر از اسرائیل هیچ غلطی نخواهد کرد.

دهانی خاطرنشان کرد: اگر بار دیگر اشتباهی سر بزند مطمئن باشد این سیلی آن‌قدر محکم خواهد شد آن‌قدر شدیدتر خواهد شد که تمام تل‌آویو و حنیفا با خاک یکسان خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که دل به جمهوری اسلامی ایران دارند از دیروز تاکنون خوشحال و شاد هستند برادران سپاه و ارتش از همه شما ممنون هستیم شمایی که مدافع حریم جمهوری اسلامی ایران هستید و هیچگاه اجازه ندادید این ملت سرش پایین باشد به امید خدا من‌بعد هم جواب خواهید داد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark