کد مطلب: 63171
 
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد:
ترخیص آخرین مجروح عملیات تروریستی چابهار
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: آخرین مجروح عملیات تروریستی بامداد ۱۶ فروردین‌ماه با اقدام به‌موقع کادر درمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و صبح امروز شنبه از بیمارستان مرخص شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹
 
شهاب‌الدین مشایی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» با اشاره به ترخیص آخرین مجروح عملیات تروریستی از بیمارستان امام علی (ع) چابهار، بیان کرد: در شب حادثه تروریستی با وجود فشار و استرس بالا در بین کادر درمان و اورژانس، هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات اتفاق نیفتاد و مدیریت مجروحین در کنار رسیدگی به بیماران عادی در حال انجام بود.

 وی افزود: خوشبختانه آخرین مجروح حادثه تروریستی بامداد ۱۶ فروردین‌ماه با اقدام به‌موقع کادر درمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.

گفتنی است؛ به دنبال حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به دو شهرستان چابهار و راسک که در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه ۱۶ فروردین‌ماه به‌قصد برهم‌زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور هم‌زمان به چهار نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرارکننده امنیت انجام شد، تعداد شهدای حادثه تروریستی در این عملیات به ۱۶ نفر رسید که از این تعداد هفت نفر اهل‌سنت هستند در این عملیات ۱۸ تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark