کد مطلب: 63175
 
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:
عملیات وعده صادق تنبیهی برای رژیم غاصب بود
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق بسیار مهم حساس، بیدارکننده، هشداردهنده و کاملاً باز با اعلام قبلی و در منظره همه رسانه‌های بین‌المللی برای تنبیه برای رژیم غاصب بوده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی صبح امروز در اجتماع بزرگ مردم زاهدان بیان کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق با رمز یا رسول‌الله را تبریک عرض می‌کنیم بسیار مهم حساس، بیدارکننده، هشداردهنده و غرورآفرین باید گفت دست‌مریزاد به جیش محمد (ص) درود خدا بر فرماندهی کل قوا درود خدا بر فرماندهان عالی‌رتبه ارتش و سپاه بر رزمندگان غرورآفرین جمهوری اسلامی درود باد.

وی ادامه داد: عملیاتی که اصلاً غافلگیرانه نبوده است عملیاتی که کاملاً باز مفتوح با اعلام قبلی و در منظره همه رسانه‌های بین‌المللی بوده است در منظر تمام مقامات عالی‌رتبه غرب بزرگ‌ترین عملیات تاریخی یک
همه دیدیم که موشک‌های ایران از سه‌لایه دفاعی اسرائیل یعنی گنبد آهنین فلاخن داوود و پیکان مهم‌ترین لایه‌های دفاعی عبور کردند باید اسرائیل از آنان استفاده می‌کرد موشک‌ها به اهداف تعیین شده اصابت کردند.
عملیات ترکیبی جهانی که تنبیهی برای رژیم غاصب بوده است اتفاق افتاد.

 مدیر حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: رژیمی که آمادگی کامل داشته و پهپادها و موشک‌های عادی جمهوری اسلامی ایران از لایه دفاعی آن رژیم عبور کرده است و هیچ غلطی آنان نتوانستند بکنند و جمهوری اسلامی ایران به اهدافی که قصد کرده است رسیده است.

وی افزود: همه دیدیم که موشک‌های ایران از سه‌لایه دفاعی اسرائیل یعنی گنبد آهنین فلاخن داوود و پیکان هر کدام از این لایه‌های دفاعی از لحاظ امنیتی برای خود تعریفی دارد آن از مهم‌ترین لایه‌های دفاعی عبور کردند باید اسرائیل از آنان استفاده می‌کرد موشک‌ها به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی تشریح کرد: این عملیات آمریکا و کشورهای منطقه را وادار کرده است که دست به سکوت و هیچ اقدامی را انجام ندهند ما با اتکا به قدرت لایزال الهی از قدرت‌های شرق و غرب عالم هیچ هراسی نداریم و هر کاری که برای دفاع از منافع خود و مظلومان عالم لازم باشد انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در این تنبیه و گوشمالی اولیه در منظر مردم جهان قدرت‌های شرق و غرب عالم پیروز شدیم رزمندگان ما سپاهیان افتخارآمیز ما پیروز شدند این پیروزی بر شما و خانواده معظم شهدا خصوصاً شهدای طیب القدس مبارک باد.

در خطر جنگ نرم هستیم باید حواسمان را جمع کنیم

 مدیر حوزه‌های علمیه استان اذعان کرد: خطر دیگری که باید به آن توجه بکنیم جنگ نرم است برخی از بزدلان و پیاده‌نظام آنان در داخل و امپراتوری رسانه جهان سعی می‌کنند از این به بعد ین پیروزی بزرگ را برای ما شکست جلوه دهد در اینجا باید حواسمان جمع باشد و مشت محکمی بر
قطعاً رژیم غاصب و حامیانش در صدد جبران این شکست بزرگ خواهد بود؛ اما هرگز به این اهداف نخواهند رسی
دهان یاوه‌گویان و پیاده‌نظام آنان زده شود.

وی افزود: این مشت محکم توسط مردم باید زده شود باید گوش‌به‌فرمان رهبر معظم به امید خدا در این جنگ نرم نیز پیروز می‌شویم و نمی‌گذاریم جنگ سخت را برای خود مصادره بکند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی مطرح کرد: قطعاً رژیم غاصب و حامیانش در صدد جبران این شکست بزرگ خواهد بود؛ اما هرگز به این اهداف نخواهند رسید همان‌طور که طوفان الاقصی در سال گذشته در سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاد و اسرائیل غاصب با حمایت همه‌جانبه آمریکا غرب و سران کشورهای اسلامی وارد جنگ شد و بیش از ۶ ماه غزه را از همه جهات می‌کوبد.

وی در پایان گفت: به گفته کارشناسان هیچ‌گونه پیروزی نصیب آنان نشد؛ بلکه باعث بیداری مردم جهان شد پاسخ این گوشمالی ایران را بدهند بدانند همان‌طور که فرماندهان عالی‌رتبه ما اعلام کردند پاسخ بعدی محکم‌تر خواهد بود ما با تمام وجود در هر شرایطی فرمان بدهید ما اطاعت می‌کنیم حاضریم و با دشمن هر مقدار آمادگی که دارد مبارزه می‌کنیم و کوتاه نخواهیم آمد و اطمینان داریم بر اساس آموزه‌های قرآن و سنت رسول‌الله در این میدان پیروز خواهیم ماند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark