کد مطلب: 40704
 
93برنامه به مناسبت هفته بسیج در زاهدان برگزار می شود
جانشین بسیج سپاه ناحیه زاهدان از برگزاری 93 برنامه متنوع در طول هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۵
 
93برنامه به مناسبت هفته بسیج در زاهدان برگزار می شود
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی با اشاره به حضور همیشه در صحنه بسیجیان، هفته بسیج را بازخوانی دوباره ارزش های انقلاب و رویداد بزرگ تاریخی خواند و به خبرنگار زاهدانه گفت : شعار امسال این هفته «بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی» است.

وی گفت : هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود .

وی افزود : برای همگان روشن است که در هر مجموعه منظم و هدفمند، افزون به پیشرفت و اجزاء هماهنگی و هم گرایی میان آنان نیز ضروری است تا خواسته های مجموعه تحقق یابد . فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشد آفرینی است در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد. دستاوردهای علمی، فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و پیشرفت های نظامی هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم و تکمیل می کند ولی روح حاکم بر تمام بخش ها، تفکر بسیج، ارتباط نا گسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند چرا که یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی آنها ست.

وی با توجه به اهمیت بسیج مستضعفین و تبیین آن در کشور و جهان، گفت: استکبار جهانی با درک جایگاه و تاثیرگذاری فرهنگ بسیجی در جامعه همواره با توطئه های داخلی و خارجی تلاش دارد اهداف بسيج را هدف قرار دهد.

وی با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه بسیج به عنوان یک ذخیره پایان ناپذیر برای نظام و انقلاب است افزود افتخار ما بسيجيان اين است که به برکت خون شهدا و رهنمودهاي امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب همچنان در برابر دشمنان ایستاده ايم كه نویدبخش پیروزی های پی درپی در سراسر جهان است .

جانشین بسیج سپاه ناحیه زاهدان تقویت نگرش مجموعه بسیج براي احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با تکیه بر ترویج معروفات و جلوگیری از اشاعه منکرات را از زیرساخت های دیگر تربیتی بسیج خواند و تزلزل بنیان خانواده ها در جامعه را ناشی از آسيب برنامه هاي ماهواره دانست و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری براي مقابله با اين تهديدهاي و هجمه هاي فرهنگي را لازم دانست.

پناهی با اشاره به برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج، برگزاری نمایشگاه عملکردی بسیج اين شهرستان ، افتتاح چندین پایگاه بسیج و سالن ورزشی و همچنین حضور با شکوه بسیجیان در تجمع بزرگ 5 آذرماه را از برنامه های شاخص هفته بسیج زاهدان عنوان کرد.

جانشین بسیج سپاه ناحیه زاهدان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، دیدار با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن ، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از بسیجیان نمونه پایگاه ها، برپایی نمایشگاه های مختلف فرهنگی و عملکردی ، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی ، افتتاح چندین پایگاه بسیج و سالن های ورزشی ، برگزاری چندین یادواره شهدا ، نشستهای بصیرتی و سیاسی، شرکت در اردوهای جهادی و چندین برنامه دیگر را از اهم برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در هفته بسیج نام برد.

وی در پایان با اشاره به اولویت‌های این ناحیه گفت: توجه به فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و طرح‌های دفاعی و امنیتی از مهم‌ترین وظایف ما است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark