کد مطلب: 48273
 
سردار نقدی در سیمای ملی عنوان کرد:
دولت هیچ برنامه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد/ سیاست های دولت در راستای اقتصاد مقاومتی، در حد سیاست های روی کاغذ است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در شبکه یک سیما، به تشریح برنامه های این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۴
 
به گزارش زاهدانه به نقل از راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج؛ امشب مهمان شبکه یک سیما بود و به تشریح بخش هایی از سیاست های این سازمان برای تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت.

سردار نقدی در بخشی از گفتگوی خود به انتقاد از دولت پرداخت و عنوان کرد متاسفانه دولت هیچ برنامه ای برای اقتصاد مقاومتی ندارد و تمام برنامه هایش در حد سیاست است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین با اشاره به توانمندی جوانان ایرانی برای اشتغالزایی و ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک؛ افزود: سازمان بسیج مستضعفین با برگزاری کلاس های آموزشی، مهارت های لازم را به جوانان منتقل کرده و با پرداخت کمک هزینه برای راه اندازی کارگاه های تولیدی صنعتی کوچک، از جوانانی که قصد کارآفرینی دارند حمایت می کند.

نقدی در ادامه گفت:سازمان بسیج مستضعفین ظرف دو سال و نیم گذشته 1500 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار کارآفرینان قرار داده و همچنین تولیدکنندگان جوان را برای بازاریابی و ارائه محصولات شان نیز یاری می کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark