کد مطلب: 35210
 
درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح بيش از يک تن انواع مواد مخدر کشف شد
ماموران مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان بامداد ديروز طي درگيري با اشرار مسلح يک تن و 154 کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۵
درگيري پليس با قاچاقچيان مسلح بيش از يک تن انواع مواد مخدر کشف شد
 

به گزارش زاهدانه ، سردار «حسين رحيمي» فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت:در پي کسب خبري مبني بر اينکه تعدادي از قاچاقچيان مسلح با استفاده از خودرو‌هاي تند رو ،قصد جابجايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر در منطقه کورين زاهدان را دارند،بلافاصله موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رحيمي افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از حدود يک ماه اقدامات گسترده اطلاعاتي،ساعت 3 بامداد ديروز سه دستگاه زانتيا ، پژو 405 و تويوتا متعلق به اين باند را شناسايي کردند.

وي تصريح کرد:ماموران به خودروهاي سوداگران مرگ دستور ايست دادند، اما قاچاقچيان بدون توجه به دستور پليس، با تيراندازي به سمت ماموران اقدام به فرار کردند که با شليک ماموران، لاستيک خودروهاي قاچاقچيان مورد هدف قرار گرفته و سوداگران مرگ پس ازطي مسافتي با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود، با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و با استفاده از تاريکي شب پا به فرار گذاشتند. سردار رحيمي خاطر نشان کرد: ماموران در بازديد از خودروهاي توقيفي يک تن و 115 کيلو و 500 گرم ترياک، 19 کيلو و 300 گرم هروئين و 19 کيلو و 600 گرم مرفين به همراه تعدادي سلاح و مهمات کشف کردند.
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark