کد مطلب: 52103
 
گزارش زاهدانه از برگزاری یادواره شهدای طوایف در جنوب شرق؛
کوچکترین اشتباه دشمن را با تمام قوا پاسخ می دهیم/ گوش به فرمان ولی فقیه هر گونه توطئه دشمن را سرکوب می کنیم
فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: اگر کوچکترین خطایی از دشمن سر بزند با تمام قوت و قدرت پاسخ آنرا بدهند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱
 
به گزارش زاهدانه، سردار قربان محمد اشعری در مراسم یادواره شهدای طوایف ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس هدف از برگزاری این یادواره را یاد و خاطره شهدا و الگو گرفتن از شیوه و وصیت نامه شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: لازم است وصیت نامه و سیره شهدا برای نسل جوان یادآوری شود.
وی با بیان اینکه اهل سنت سهم بزرگی در انقلاب و دفاع مقدس دارند، گفت: قریب به 2 هزار و اندی شهید در استان وجود دارد که بخش اعظم آن از شهدای اهل سنت هستند.
فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح سردار شهید شوشتری در استان افزود: از آنجایی که مردم و طوایف با یکدیگر همدل و همراه هستند و مردم در تامین امنیت ایفای نقش می کنند طرح سردار شهید شوشتری امنیتی پایدار و دائم را به وجود می آورد که مردم استان نیز از این طرح در استان استقبال کرده اند.

کوچکترین اشتباه دشمن را با تمام قوا پاسخ می دهیم

وی به نقش پررنگ طوایف در ادوار گذشته در برخورد با انگلیسی ها و حضور این طوایف در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از 10 هزار بسیجی سازمان یافته مسلح در گوشه و کنار استان پهناور سیستان و بلوچستان مستقر هستند تا اگر کوچکترین خطایی از دشمن سر بزند با تمام قوت و قدرت پاسخ آنرا بدهند.


بیش از صدها هزار بسیجی آماده دفاع از کیان مرز و بوم هستند
سردار اشعری بیان کرد: امروز بیش از صدها هزار بسیجی آماده رفتن به هرگونه صحنه برای دفاع از جبهه های حق هستند تا از آرمان و ارزش های انقلابی دفاع کنند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادواره شهدای طوایف به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدای حوزه قرارگاه میرحسینی و تیپ 110 سلمان فارسی در استان برگزار شده است.

وظیفه ما بیان مظلومیت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

سردار محمد مارانی با بیان اینکهتکلیف ما بیان مظلومیت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان دین ما را نشانه رفته بودند، اما رزمندگان ما با اخلاص در صحنه‎ها حاضر شدند تا اسلام و نظام در زیر سایه ولایت زنده بماند.
وی ایمان و اخلاص رزمندگان، ایثارگرا ن وشهدا را نمونه ای از خصوصیات بارز این افراد در دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: ولایت پذیری و ولایت مداری، ایثار و از خودگذشتگی و روحیه شهادت طلبی از دیگر خصوصیات شهدا و رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل است.

دشمن جرات تعرض به کشور را ندارد

سردار مارانی ادامه داد: اگر امروز دشمن جرات تعرض به کشور را ندارد مرهون ایمان، اخلاص و روحیه ایثارگری شهدا و رزمندگان انقلاب است.
وی بیان کرد: دشمن در کشورهای منطقه نفوذ کرده، امنیت آنها را خدشه‌دار کرده اما جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در پایان خاطر نشان کرد: امروز نیز فرزندان این آب و خاک مانند دوران هشت سال دفاع مقدس در صحنه حاضر بوده و گوش به فرمان ولی فقیه هر گونه توطئه دشمنان را سرکوب خواهند کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark