کد مطلب: 48323
 
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:
وحدت و همدلی مردم سیستان وبلوچستان مانع از نفوذ دشمنان در ایجاد تفرقه افکنی است
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: وحدت و همدلی که امروز در بین مردم این استان اعم از شیعه و سنی وجود دارد مانع از نفوذ دشمنان در ایجاد تفرقه افکنی است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
 
به گزارش زاهدانه، پرویز فتاح در همایش بیست و سومین سمینار سراسری ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور که در سالن اجلاس نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی را که امروز در این خطه از کشور شاهد آن هستیم به برکت وجود و همدلی مردم این استان اعم از شیعه و سنی است که با این همدلی و یکپارچگی خود مانع نفوذ دشمن برای ایجاد تفرقه افکنی در استان شدند.
وی گفت: مردم سیستان وبلوچستان با هوشیاری خود تمام توطئه های دشمنان را رصد کرده و باعث یاس، ناامیدی و خنثی شدن نقشه های آنان شده اند.
فتاح با بیان اینکه دین مبین اسلام دین دستگیری از محرومان و تشویق و ترغیب و کمک به نیازمندان است، افزود: در این راستا انتظار می‌رود علما و ائمه جمعه اعم از علمای شیعه و سنی مردم غنی را به کمک و رسیدگی به محرومان تشویق کنند.
این مسئول در پایان ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد مردمی است که نیاز است بسیجی ‌وار در این راستا به محرومان کمک کند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark