کد مطلب: 63145
 
بیانیه سازمان بسیج حقوق‌دانان در محکومیت جنایات اخیر در عزه
در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه سازمان بسیج حقوق‌دانان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، اقدام جنایت‌کارانه رژیم گرگ‌صفت و درنده‌خوی صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا غزه در سحرگاه دوازدهم رمضان یک هزار و ۴۴۵ و هتک حرمت زنان و دختران مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی جنایتی بزرگ و غصه‌ای دردناک است که هرگز از حافظه تاریخی بشریت محو نخواهد شد.

 در متن این بیانیه آمده است: این جنایت جنگی از یک سو اوج رذالت و خباثت سران رژیم غاصب و حامیان آنها نسبت به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشیده و از سوی دیگر بی‌غیرتی و بی‌خاصیتی برخی از دولت‌های عربی - اسلامی و نیز مرگ تدریجی مراجع بین‌المللی حقوق بشری، حقوق زنان و کودکان، بهداشت و فرهنگ بشری را علنی ساخت.

 تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع مؤثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از رژیم جعلی و جنایت‌کار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون‌وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.

 حفظ حرمت نوامیس مسلمین و رزمندگان مقاومت، خط‌قرمز امت اسلامی است و هر مسلمان و انسان آزاده‌ای سکوت در قبال آن را خیانتی بزرگ و نابخشودنی می‌داند و جنگ رسانه‌ای دشمنان اسلام و قرآن هرگز قادر نخواهد بود در صف مقاومت و اراده مجاهدان مؤمن که عزم خود را برای انتقام از این فاجعه اسف‌بار جزم کرده‌اند خللی وارد سازد.

 سازمان بسیج حقوق‌دانان استان با محکومیت شدید این جنایت و یادآوری مجدد مسئولیت جامعه جهانی در قبال وضعیت دردناک فلسطین به‌ویژه نوار غزه و وظیفهٔ مراجع بین‌المللی و دولت‌های اسلامی در پیشگیری از تداوم جنایات جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین و مردم مظلوم غزه به‌ویژه زنان و دختران را تکلیف آحاد ملل اسلامی دانسته و تأکید می‌کند به فضل الهی جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های این روزهای رژیم درنده‌خوی صهیونیستی که مرزهای وقاحت و شیطان صفتی را جابه‌جا کرده است در روز جهانی قدس با حضور طوفانی ملت‌های مسلمان و بلکه حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark