کد مطلب: 43524
 
اهانت به ادیان الهی آزادی بیان نیست
مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان گفت: آزادی بیان در بیان حقایق است ، توهین و هتاکی به ادیان دیگر آزادی بیان نیست و کسانی که این اقدام را آزادی بیان می نامند از درک و شریعت خیلی فاصله دارند .
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۱
 
مولوی بارانی
مولوي عبدالغني باراني ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلامی توسط نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : خداوند متعال حضرت رسول اکرم (ص) را به عنوان آخرین پیامبر نور و رحمت ، صلح و سازش جهت هدایت نسل بشری فرستاد.

وی گفت : از وجود نور این شخصیت کلیه انسانها که دارای مکتب های مختلفی بودند بهرمند شدند و علاوه بر قاره آسیا که محل وحی الهی بود کلیه قاره ها دنیا از وجود ایشان بهره های کافی و وافری بردند.

مولوی بارانی با اشاره به شخصیت برجسته رسول اسلام (ص) افزود : حکمت و دانایی و شخصیت برجسته آن حضرت بر کسی پوشیده نیست و افرادی که به شخصیت حضرت محمد (ص) اهانت می کنند افرادی بی منطق و حیوان صفت هستند که به شخصیت خودشان هم رحم ندارند و پیرو هیچ مکتبی نیستند .

وی افزود : پیامبران همه ادیان الهی مانند حضرت عیسی و موسی و ... بشارت به آمدن شخصی به نام محمد بعنوان اخرین پیامبر خدا را داده بودند.

مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان بیان داشت : دشمن می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و با چنین اقداماتی با احساسات مسلمانان بازی کنند و برای رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل پناهگاهی درست کنند که البته با وجود رهبران دانای مسلمانان و راهنمایی های آنان دشمن به این هدف خود نمی رسد.

وی با اشاره به اعلام انزجار مسلمانان و بزرگان دیگر ادیان از اقدام توهین به پیامبر اکرم (ص) افزود : مسلمانان هرگز از عقل ، منطق و خط قرمز شریعتی که برای امت تعیین شده است عبور نمی کنند و هرگز به شخصیت های ادیان الهی توهین نمی کنند.

مولوی بارانی گفت : پشت پرده این اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی است و از نظر همه علمای جهان اسلام و دیگر ادیان این کار ناشایست و محکومی است و مسلمانان باید به خود بیاییند و اکنون که افرادی به شخصیت پیامبر(ص) اهانت کرده اند باید با هوشیاری بیشتر و عمل نمودن به راه و سیره پیامبر اکرم (ص)  اطاعت خود از آن بزرگوار را به جهانیان اعلام کنیم.

وی افزود : آزادی بیان در بیان حقایق است ، توهین و هتاکی کردن به ادیان دیگر آزادی بیان نیست و کسانی که این اقدام را آزادی بیان می نامند از درک و شریعت خیلی فاصله دارند .

مولوی بارانی در انتها گفت : موضوع گرفتن در برابر برخی تندروها که با نام اسلام اقدام به فعالیت های تکفیری و غیر اسلامی می کنند قابل قبول است و آزادی بیان و بازگو کردن حقایق این گروه ها مورد تایید مسلمانان است اما پوشاندن حقایق شخصیت پیامبر اسلام و اهانت به ایشان سرکوفت زدن به آزادی بیان است و آزادی و دموکراسی را زیر سوال می برد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark