کد مطلب: 44648
 
حضور مردم پشتوانه‌ای برای اقتدار مذاکره کنندگان است
رییس آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: امید است مسؤولین در تصمیم‌گیری‌ها و مذاکرات با دنیا با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۷
 
علیرضا نخعی
علیرضا نخعی رییس آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با زاهدانه، گفت: مردم ایران در برهه‌های مختلف، بصیرت، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی خود را نشان داده‌اند.

وی بیان کرد: امروز عرصه‌ای است که ملت سرا پا شور و شعور نقش آفرینی کرد؛ به ویژه اهمیت این حضور در شرایط کنونی که برخی در پی تفرقه‌اندازی بین صفوف مردم هستند، ملموس است.

رییس آموزش و پروزش استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وحدت و یک‌رنگی مردم پیامی دارد و آن پیام این است که ملت ایران در دفاع از عزت خود هم عقیده بوده و از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد. حضور مردم مایه امیدواری برای مسؤولین است که در تصمیم‌گیری‌ها و مذاکرات با دنیا با قدرت و اعتماد به نفس بیشتری کار را دنبال کنند و مصالح کشور را تحقق بخشند.

وی تأکید کرد: اکثریت جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی اقشار تحصیل کرده شامل اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان هستند؛ نکته بارز این راهپیمایی حضور گسترده جوانان و نوجوانان تحصیل کرده است؛ زیرا این راهپیمایی نشانه‌ای از بالندگی ملت است که این نشانه در وجود اقشار علمی جامعه نهفته است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark