کد مطلب: 29348
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
مبارزه با استکبار منافاتی با دیپلماسی در عرصه بین‌المللی ندارد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی دائماً دم از رو آوردن به یک زندگی مرفه مادی و حیوانی می‌زنند. آنها باید بدانند راه عزت ما، راهی است که تا امروز با مبارزه با استکبار آمده‌ایم؛ البته برداشتن استکبار، منافاتی با وظایف بین‌المللی ما در عرصه دیپلماسی ندارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱

به گزارش زاهدانه ، سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم سومین یادواره شهدا جامعه پزشکی کشور، گفت: استقلال، آزادی، کرامت و شرافت ما مرهون ایثار و خون شهدای بزرگ و حماسه بزرگ خانواده‌های آنها است.

وی افزود:‌چهلم شهدای 19 دی 56 بود که وقایع دیگر را آفرید و انقلاب ما را پیروز کرد، همان طور که بساط ستمشاهی را خون شهدای 19 دی قم برچید، ان شاءالله بساط ستم صهیونیزم را با ذکر نام شهدا برخواهیم چید. هر چقدر از شهدا یاد شود، باز هم کم است.

وی با ذکر روایتی از امام رضا(ع) درباره فضائل جهاد، گفت: یک روز عبادت مجاهد معادل 365 میلیون روز عبادت یک عابد است و اگر همه دنیا جمع شوند نمی‌توانند ثواب زمانی که مجاهد با دشمن روبه‌رو می‌شود را بنویسند.

فرمانده بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقامی که برای شهدا ترسیم کرده‌اند بسیار بالاست اما مهمترین آن خواست خدا برای آزادگی بنده است برای عبودیت مجاهدی که برای جهاد می‌آید او جانشین خداست و در مبارزه با طاغوت و ظلم و استبداد این مقام به‌وجود می‌آید.

وی با انتقاد از برخی دشمنان داخلی، گفت: بعضی‌ها دائماً دم از رو کردن به یک زندگی مرفه مادی و حیوانی می‌زنند و کاری به این ندارند که در دنیا چه می‌گذرد. متأسفانه امروز با این افراد که برخی اسم و رسم بزرگی دارند، مواجه‌ایم.

وی ادامه داد: آنها باید بدانند راه عزت ما، راهی است که تا امروز آمده‌ایم. دنیایی که دست از مبارزه کشیده، تجربه‌اش جلوی چشم ما است. کسی در دنیا استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

سردار نقدی تصریح کرد: ‌با نگاهی به کشور همسایه عراق می‌بینیم که آنها چه وضعی دارند. چقدر امنیت در این کشور برقرار است. مردم این کشور امروز بیش از 4 ساعت در روز برق ندارند. مبارزه و ایستادن در صحنه نه تنها اجر اخروی دارد، بلکه اگر به دنبال خیرات دنیوی هم باشیم در پرتو مبارزه با ظلم حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند شهدا از روی اجبار رفته‌اند پس تکلیف شهدای جامعه علمی و پزشکی چه می‌شود. 3 هزار و 300 شهید از جامعه پزشکی داریم که گواه این مدعاست.

سردار نقدی گفت: برخی برچسب استفاده ابزاری از دفاع مقدس و شهدا را می‌زنند، ما از خود حرفی نداریم و همه را به وصیتنامه شهدا ارجاع می‌دهیم. ببینید آنها در وصیتنامه خود چه گفته‌اند، آیا شهدا از ما خواسته‌اند که پشت سر ولایت فقیه باشیم یا خیر.

وی افزود: وصیتنامه شهدا سند جاویدان انقلاب و نقشه راه برای رسیدن به قله‌های نهایی است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب گفت: اگر جرئت دارید وصیتنامه شهدا را قرائت کنید.

سردار نقدی ادامه داد: بعضی تهمت می‌زنند که هرچه هست به خانواده شهدا می‌دهند بیایند ببینند برخی از این خانواده‌ها با چه شرایطی زندگی می‌کنند، همه این تهمت‌ها برای دور کردن ما از شهداست.

فرمانده بسیج مستضعفین اظهار داشت: باید با نشر کتاب، فیلم و برگزاری یادواره‌ها نام و یاد شهدا و دوران دفاع مقدس را زنده نگهداریم.

وی افزود: امروز بزرگترین اجتماع بشری به خاطر بزرگترین شهید عالم، امام حسین(ع) است.

وی تصریح کرد: با شهدا میثاق می‌بندیم تا هرگز دست از مبارزه با استکبار برنداریم البته برداشتن استکبار منافاتی با وظایف بین‌المللی ما در عرصه دیپلماسی ندارد.

وی گفت: همان طور که بعد از دوران دفاع مقدس با کشور عراق برای تبادل اسرا مذاکره کردیم می‌توان با کشورهای دیگر به مذاکره پرداخت. امروز هم می‌شود همین مسیر را دنبال کرد اما وظیفه ما مبارزه با استکبار با آمریکا است. تا زمانی که صدام را دفن نکردند، شعار مرگ بر صدام را قطع نکردیم با این کشور مذاکره می‌کردیم اما نه در سطح رؤسای جمهور بلکه در سطح کارشناسان.

وی ادامه داد: باید چهره استکبار را با نرمش قهرمانانه که آقا فرمودند به دنیا نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله پزشکان و پیراپزشکان بسیاری بدون منت و دریافت ویزیت به جامعه پزشکی کشور خدمت می‌کنند و وقتی اتفاقی در جایی رخ می‌دهد این بسیج جامعه پزشکی است که خط‌شکنی می‌کند.

در حاشیه این مراسم مادری با اشاره به حقوق کم پزشکان عمومی خطاب به سردار نقدی حل این موضوع را خواستار شد که سردار نقدی با ذکر دعایی مبنی بر حل شدن مشکلات جامعه اسلامی به دست مقتدر خداوند متعال خواستار رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark