کد مطلب: 61980
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
مسابقات دارت گرامیداشت شهید ابراهیم هادی در زاهدان برگزار شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات دارت کارکنان منطقه ۵ وزارت متبوع گرامیداشت پهلوان شهید ابراهیم هادی به میزبانی این استان و در شهرستان زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، حامد آرامش بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور ارتقای سلامت جسمی و روانی و ایجاد و شور و نشاط کارکنان، از دی ماه امسال جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت و سازمان‌های تابعه را مزین به نام پهلوان شهید ابراهیم هادی در سه مرحله بین دستگاهی، منطقه‌ای و ملی آغاز کرده است.

وی افزود: مرحله بین دستگاهی این جشنواره طی روز‌های گذشته در استان با حضور کارکنان آقا در ۶ رشته و کارکنان خانم در ۴ رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر برای مسابقات منطقه‌ای معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: همچنین، سیستان و بلوچستان به عنوان میزبان مسابقات دارت منطقه ۵ کارکنان وزارت متبوع شامل استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و یزد انتخاب که امروز برگزار شد.

آرامش گفت: در پایان، محمد حسین ابراهیمی از استان فارس و‌ام البنین تیکدری نژاد از استان کرمان در دو بخش آقایان و بانوان، مقام اول رقابت‌های دارت منطقه ۵ کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کسب و برای مسابقات کشوری معرفی شدند.

این مسئول تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره کل تأمین اجتماعی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، صندوق کارآفرینی‌امید، ، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در زمره دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان به شمار ‌می‌روند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark