کد مطلب: 42558
 
مدیریت مقام معظم رهبری مهمترین عامل در آفرینش حماسه 9 دی بود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان گفت : مدیریت مقام معظم رهبری و حضور با شکوه مردم در حمایت از رهبری و نظام مهمترین عوامل در آفرینش حماسه 9 دی بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
 
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : فتنه 88 باید برای نسل امروز ما و مردم روشن باشد تا جوانان بدانند که اصل فتنه چه حادثه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در حمایت از رهبری حماسه 9 دی را ماندگار کرد افزود: یک تفاوت اساسی در 9 دی 88 وجود دارد که این مناسبت را ماندگار کرده و آن تفاوت مربوط به خطر پیچیده و عظیمی است که متوجه انقلاب اسلامی بود و همین امر سبب شد تا مردم در صحنه حضور پیدا کنند و حماسه ای بزرگ را خلق کنند.

وی گفت : کشور‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس با استفاده از عواملی در داخل ایران و با هدف قرار دادن انتخابات قصد فروپاشی نظام را داشتند اما حماسه 9 دی تمامی نقشه هایشان را نقش برآب کرد.

پناهی افزود : کسانی که در این فتنه حضور داشتند، باید به ملت توضیح دهند که چرا مسیر شکوهمند یک انتخابات و حضور پرشکوه مردم را به یک مسیر کودتایی علیه نظام هدایت کردند.

وی اظهار داشت: هدف جریان فتنه انتخابات نبود بلکه هدف آن ها انقلاب اسلامی بود و حماسه 9 دی این باور را ایجاد کرد تفکر انقلاب اسلامی قدرت بزرگی برای بسیج‌گری دارد و حرکت انقلابی مردم در 9 دی اقدامی به جا و کوبنده و با شعور انقلابی بود و مدیریت مقام معظم رهبری مهمترین عامل در آفرینش 9 دی و مهار فتنه بود.

وی بیان کرد: مسئولین قضایی باید هرچه سریعتر حکم فتنه گران را مشخص کنند و افرادی را که نظم کشور را بر هم زدند را محاکمه کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج زاهدان افزود: آن‌ چیزی که در این فتنه مهم است و سبب بصیرت‌افزایی می‌شود، شناخت ابعاد این پدیده است. ما باید با افزایش بصیرت، توانمندی خودمان را برابر فتنه‌های آینده بالا ببریم زیرا دشمن هم در صدد ایجاد راه کارهای دیگر و ایجاد فتنه های دیگر خواهد بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark