کد مطلب: 62718
 
فلسطینیان با خون پاک خود مقابل صهیونیست ایستادند
این مجاهدین فلسطینی با خون پاک خود در حال مقاومت با دشمنی هستند که جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را دارد.
این مجاهدین فلسطینی با خون پاک خود در حال مقاومت با دشمنی هستند که جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را دارد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا رضوانی در یادداشتی به زاهدنیوز نوشت: حمایت همه‌جانبه غرب و انفعال جامعه جهانی در برابر این حملات وحشیانه و ظلمی که بر مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین روا می‌شود نابخشودنی است.

این مردم مظلوم چاره‌ای جز مقاومت و تکیه بر توان ذاتی خود برای پایان‌بخشی به اشغالگری رژیم غاصب و جلوگیری جنایات بین‌المللی آنان ندارند.

فلسطینیان بیش از 75 سال است که چشم به کمک و یاری جامعه جهانی برای احقاق حقوق خود و بازپس‌گیری سرزمین‌های ابا و اجدادی خود داشته‌اند که جز خدعه و نیرنگ از جامعه جهانی چیز دیگری ندیدند.

امروز مقاومت و ایستادگی این مردم مظلوم ستم‌دیده با دست‌خالی با صهیونیست ستودنی است این مجاهدین فلسطینی با خون پاک خود در حال مقاومت با دشمنی هستند که جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را دارد.

این مقاومت و تاب‌آوری در مقابل جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم منحوس و کودک کش فقط به امید وعده الهی نصر من الله و فتح الغریب است و استعانت از خداوند متعال محقق می‌شود.

این جنگ اراده جوانان انتقام‌جو فلسطینی را محک می‌زند، این جنایاتی که شهرک‌نشینان نژادپرست مرتکب می‌شوند حاصل سیاست کثیف کشتار، جنایت و تجاوز علیه مردم فلسطین است که برای زنان و کودکان بی‌گناه وضعیت تأسف باری را رقم زده است.

حامیان این رژیم در برابر جنایات روزانه‌ای که علیه مردم بی‌گناه و غیرنظامی صورت می‌گیرد با وقاحت هرچه‌تمام‌تر سکوت اتخاذ کردند؛ ولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم متدین زاهدان سالیان دراز در مقابل این انسان‌های کوردل ایستادن و این جنایات غیرانسانی را محکوم کردند.

شخصیتی مانند شهید سردار سلیمانی در مقابل داعش ایستادگی کرد تا حکومت ادعایی آنان از بیخ‌وبن برکند این امید را داریم که رژیم منحوس صهیونیست نیزی دیری نباشد که نامی از آن باقی نماند همچنان که رهبر انقلاب فرمودند که این رژیم غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark