کد مطلب: 44104
 
بمناسبت دهه فجر
155 عنوان برنامه در زاهدان برگزار می شود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر سپاه ناحیه زاهدان 155 عنوان برنامه در زمینه های مختلف اجرا می کند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
 
سرهنگ مسعود پناهی ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی شکوهنمد انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: امام راحل(ره) با تکیه بر ایمان قوی و پشتیبانی مردم، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند و در این زمینه لازم است هر ساله این اصل برای همه اقشار به ویژه جوانان تکرار و زمزمه شود.

وی گفت : شرایط کنونی دنیا ایجاب می کند که برنامه های دهه فجر امسال با جدیت بیشتر و باشکوهتر از گذشته برگزار شود زیرا استکبار جهانی با اهانت به مقدسات اسلامی قصد دارد میزان ارزشمندی مقدسات مسلمانان را ارزیابی کند.

پناهی از برگزاری 155 عنوان برنامه ویژه این ایام در شهرستان زاهدان خبر داد و افزود: جشن گلبانگ انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب در روز اول دهه فجر (12 بهمن) در سالن ورزشی پور مقدم زاهدان با حضور مسئولان و دانش آموزان نواخته خواهد شد.

وی گفت : برگزاری یادواره شهدای شهرستان زاهدان در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نشان دادن از جان گذشتگیها و رشادت های شهدای گرانقدر اسلام در این ایام برگزارخواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: اعزام روحانیون مبلغ به مدارس جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان ، سرکشی از خانواده شهدا ، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی ، افتتاح سالن ورزشی صالحین ، نشست های بصیرتی و همچنین طرح تعویض ماهواره با دستگاه دیجیتال از برنامه های شاخص ناحیه زاهدان در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark