کد مطلب: 39434
 
لشکرکشی آمریکا و گروه‌ تروریستی داعش محکوم به شکست است
فرمانده سپاه قدس گفت: هر حرکتی چه بزرگ و چه کوچک که فاقد حقیقت باشد، همچون لشکرکشی آمریکا و گروه‌ تروریستی داعش محکوم به شکست است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
لشکرکشی آمریکا و گروه‌ تروریستی داعش محکوم به شکست است
 
به گزارش زاهدانه ، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی در جمع خبرنگاران، در رابطه با شخصیت شهید شوشتری اظهار داشت: قبل از اینکه وی فرمانده باشد، صاحب یک مدرسه بود و تمامی شهدا همچون همت و باکری صاحب مدرسه بودند و مدرسه شهدا اخلاق، رفتار و جمع فضایل اخلاقی و مدیریتی را در بر می‌گرفت.   
 
وی افزود: باید شهیدان را بیشتر بشناسیم و باید به مدرسه و مکتب فضایل و اخلاقیات ‌آن‌ها مراجعه کنیم.   
 
فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: باید بدانیم رفتار، اخلاق، مدیریت و تربیت آنان چه بوده که توانستند این‌گونه باشند و باید بررسی کرد که چه شد که هیچ فرماندهی در جنگ ما تو زرد از آب در نیامد.   
 
سرلشکر سلیمانی افزود: منبع جوهره شهدای ما در اسلام بود و حقیقت در امام(ره) تبلور پیدا کرد و به شهدا انتقال یافت که شهید شوشتری حقیقت خود را در سیستان و بلوچستان بروز داد و شهید شد.   
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مربوط به مخالفان وحدت در منطقه اظهار داشت: مهم انتهای حقیقت و حوادث است و تمامی این تلاش‌ها در مقابل اسلام، ایران و تشیع صورت می‌گیرد و شکست می‌خورد، زیرا حقیقتی در آنان وجود ندارد و وقتی حرکتی فاقد حقیقت باشد، شکست می‌خورد.   
 
فرمانده سپاه قدس بیان داشت: دلیل موفقیت جمهوری اسلامی ایران در آن است که حقیقت دارد و هر حرکتی چه بزرگ و کوچک که فاقد حقیقت باشد همچون لشکرکشی آمریکا و گروه‌ تروریستی داعش محکوم به شکست است و دشمنان به راه‌هایی متوسل می‌شوند که ماندگار و اثرگذار نخواهد بود.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم آن است که انتهای حوادث در عراق و سوریه و منطقه به چه ختم می‌شود و ما باید به آن نگاه کنیم.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark